۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بغض بانوی جودوکار ترکید؛ "گناهم چیست؟"
کد خبر: ۱۱۳۹۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دست‌های پشت پرده

بغض بانوی جودوکار ترکید؛ "گناهم چیست؟"

بانوی ملی‎پوش سابق وزن ۴۸- کیلوگرم تیم ملی جودوی جوانان معتقد است دست‎هایی در کار است که وی به پیکارهای قهرمانی آسیا اعزام نشود.

بغض بانوی جودوکار ترکید؛ "گناهم چیست؟"
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، الهام بهرامی با اشاره به اینکه در اردوی تیم ملی جوانان برای شرکت در بازی‎های قهرمانی آسیا حضور ندارد، اظهار کرد: ابتدا به اردو دعوت شدم و اسمم در لیست بود اما روز بعد نامم را حذف کردند و خانم میری نایب‎رئیس فدراسیون گفت که دعوت نشده‎ام.

وی با بیان اینکه سال گذشته بهترین بازیکن لیگ شدم و حتی این خبر را اعلام کردند اما نمی‎دانم چرا حکم را به جودوکار دیگری دادند! ادامه داد: با تیم مقاومت تهران قهرمان لیگ برتر جودو شدم و امسال عنوان نخست وزن 48- پیکارهای جوانان قهرمانی کشور را کسب کردم و با این حال به تیم ملی دعوت نشدم و الان نمی‎دانم به چه کسی پناه ببرم.

بهرامی با بیان اینکه پدر و مادرم به تهران رفته و با خانم میری صحبت کرده‎اند، افزود: نایب‎رئیس فدراسیون گفته که شما حق ندارید به فدراسیون بروید اما به آقای رستگار رئیس فدراسیون این موضوع را گفتم و قرار شد تا 5 روز به بنده پاسخ دهند اما هنوز چیزی نگفته‎اند.

این بانوی لرستانی که اشک از چشمانش سرازیر شده بود، در ادامه گفت: به امید اینکه بازهم به تیم ملی دعوت می‎شوم و در پیکارهای جوانان آسیا شرکت می‎کنم، 3 ماه است که مرتب تمرین‎ها را ادامه می‎دهم و امیدوارم به حقم برسم. نمی‎دانم جرمم چیست و فقط می‎خواهم این را بدانم به چه جرمی نباید در تیم ملی باشم و گناهم چیست؟!

وی خاطرنشان کرد: 2 بار در رقابت‎های جوانان آسیا شرکت کرده‎ام، بار نخست در کشور چین و چون که اولین حضورم در آسیا بود، مقامی به‎دست نیاوردم و بار دوم در هنگ‎کنگ که ششم شدم.

بهرامی در پایان گفت: پیکار‎های قهرمانی آسیا از اواسط مهرماه در کشور تایلند شروع خواهد شد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان