۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسابقات انتخابی ووشو استان در آبان ماه برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۳۹۲۵ نویسنده: محمد نوری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت ووشو استان قزوین:

مسابقات انتخابی ووشو استان در آبان ماه برگزار می‌شود

دبیر هیئت ووشو استان قزوین گفت: دو مسابقه انتخابی استانی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

مسابقات انتخابی ووشو استان در آبان ماه برگزار می‌شود
محمد نوری، دبیر هیئت ووشو استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار ورزشی صبح قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی استان اظهار کرد: این مسابقات مرداد ماه، در سه رده سنی آقایان در اقبالیه برگزار شد که قهرمانان آن مشخص شد و مسابقات بزرگسالان آن نیز در آبان ماه برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: تیم ووشو در آبان ماه در بخش بانوان و آقایان آماده شده و در اردوهای آماده‌سازی شرکت خواهند کرد. در ادامه این مسابقات در بهمن ماه انتخابی تیم‌ملی جوانان و در اسفند ماه انتخابی تیم بزرگسالان در تهران برگزار خواهد شد.
نوری به مسابقات لیگ کشور اشاره کرد و گفت: لیگ ووشو جوانان با نام لیگ آینده‌سازان در 10 هفته برگزار خواهد شد. این مسابقات هفته پیش قرعه‌کشی شد و 10 تیم از سراسر کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت که ما در گروه دوم قرار داریم.
وی ادامه داد: تیم ووشو قزوین طبق قرعه‌کشی هفته اول مسابقات در 18 مهر، استراحت دارد و هفته دوم با تیم کرمان مسابقه خواهد داد.
مربی بین المللی ووشو قزوینی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در جایگاه دوم در سال گذشته، به دلیل نداشتن اعتبار، تنها در لیگ جوانان شرکت کردیم. بخش جوانان از پتانسل بسیار خوبی برخوردار است و امسال با هدف دفاع از نائب قهرمانی خود به میدان خواهیم رفت.
وی در مورد برنامه و مسابقات آتی این رشته بیان کرد: دو مسابقه انتخابی استانی در آبان ماه برگزار خواهد شد، نیمه اول آبان‌ماه مسابقات 4 رده بانوان و انتخابی بزرگسالان آقایان برگزار خواهد شد. در ادامه لیگ جوانان جزء برنامه‌های آتی این هیئت به شمار می‌رود و آخرین برنامه مهم، انتخابی تیم ملی است.
داور بین‌المللی قزوینی به مدال‌های کسب شده در رقابت‌های لیگ برتر کشور اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، مرداد ماه در سمنان برگزار شد که در کمیته ساندا در بخش آقایان، یک برنز و در بخش بانوان یک طلا و یک برنز کسب شد.
وی اضافه کرد: سه اعزام در نیمه دوم شهریورماه به استان مازندران انجام شد که در کمیته‌ فن‌زی‌چوان صاحب 5 طلا، 1 نقره، 18 برنز، در کمیته شائولین چوان آقایان، 9 طلا، 1 نقره، 4 برنز و در کمیته شائولین چوان بانوان، 1 طلا، 1 نقره، 1 برنز کسب شد. این ووشوکاران در این رقابت‌ها در مجموع موفق به کسب 54 مدال رنگین در رده‌های مختلف سنی و گروه‌های آقایان و بانوان شدند.
انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان