۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین توسعه کتابخانه تلفنی شهر آفتاب در دستور کار مدیریت شهری محمدیه
کد خبر: ۱۱۳۸۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس شورای شهر محمدیه مطرح کرد

توسعه کتابخانه تلفنی شهر آفتاب در دستور کار مدیریت شهری محمدیه

نائب رئیس شورای شهر محمدیه گفت: توسعه کتابخانه تلفنی شهر آفتاب در دستور کار مدیریت شهری محمدیه قرار دارد.

توسعه کتابخانه تلفنی شهر آفتاب در دستور کار مدیریت شهری محمدیه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جشن بزرگ ولایت شب گذشته(شنبه) به همت شورا و شهردار محمدیه با همکاری کتابخانه تلفنی شهر آفتاب، با حضور اعضای و خانواده‌های آنها در مجموعه ورزشی شهرداری محمدیه برگزار شد.
در این مراسم علیار حسنی، نائب رئیس شورای شهر محمدیه با بیان اینکه کتابخانه تلفنی شهر آفتاب به صورت رایگان در حال ارائه خدمات به شهروندان است، اظهار کرد: مدیریت شهری محمدیه قصد توسعه کتابخانه تلفنی شهر آفتاب را دارد تا ساکنان ناحیه شهری مهرگان علاوه بر شهروندان شهر محمدیه از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
وی در ادامه افزود: این کتابخانه افراد 6 تا 18 سال را به دلیل اهمیت پایه گذاری فرهنگ مطالعه در این سنین، تحت پوشش قرارداده است.
این عضو شورای شهر محمدیه ادامه داد: اعضا پس از ثبت نام در کتابخانه شهر آفتاب با مراجعه به فهرست، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب نموده و با برقراری ارتباط با کتابخانه از طریق تلفن آنرا سفارش می‌دهند سپس کتاب را توسط پیک موتوری کتابخانه درب منزل خود دریافت می‌نمایند.
حسنی اذعان کرد: شهروندان می‌توانند پس از مطالعه کتاب آن را به پیک کتابخانه تحویل داده و کتاب جدیدی را دریافت کنند.
وی ابراز کرد: تمامی خدمات این کتابخانه رایگان بوده و ازطریق تلفن گویا به صورت 24 ساعته صورت می‌گیرد، لذا اعضا هرگز با مشکل زمانی جهت استفاده از بخش‌های مختلف مواجه نیستند و در صورت لزوم می‌توانند با شماره مستقیم کتابدار در ساعت اداری تماس گرفته و مسائل خود را مطرح نمایند.
لازم به ذکر است، این کتابخانه تلفنی شهر آفتاب اولین کتابخانه تلفنی کشور است که بیش از 8 هزار نفر عضو دارد که نزدیک 20 هزار عنوان کتاب در قالب کودک و نوجوان، کمک درسی و بزرگسالان دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان