۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ایران در جام جهانی «خالی» کرده بود/ شایسته حضور در المپیک هستید
کد خبر: ۱۱۳۸۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا:

ایران در جام جهانی «خالی» کرده بود/ شایسته حضور در المپیک هستید

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا عملکرد والیبالیست‌های ایران در رقابتهای جام جهانی را ضعیف قلمداد کرد، با این حال این تیم را شایسته حضور در المپیک دانست.

ایران در جام جهانی «خالی» کرده بود/ شایسته حضور در المپیک هستید
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مائورو بروتو در پایان رقابتهای لیگ جهانی به دلیل مشکلاتی که با بازیکنان ایتالیا داشت، جای خود را به جیان لورنزو بلنگینی داد.

وی که همواره از تحسین کنندگان پیشرفت والیبال ایران بوده است، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم ایران در رقابتهای ژاپن اظهار کرد: من بازی‌های ایران در جام جهانی را دنبال کردم. به نظر من این تیم «خالی» کرده بود، به ویژه از نقطه نظر احساسی. سوال من اینجاست که چه اتفاقی بر سر اسلوبودان کواچ آمده است؟

وی در ادامه افزود: امیدوارم ایران بتواند به بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو راه پیدا کند زیرا این تیم شایسته این حضور هست. در واقع تمام کشور شما شایسته حضور در المپیک است.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا در خصوص قطع همکاری با تیم ملی ایتالیا هم اینگونه اظهارنظر کرد: چهار بازیکن تیم ملی ایتالیا از جمله دراگان تراویکا به تصمیمات من به عمد احترام نمی‌گذاشتند، به همین دلیل از این تیم جدا شدم.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان