۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ایجاد یک فضای سالم انتخاباتی از اولویت‌های کاری ماست
کد خبر: ۱۱۳۷۴۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ایجاد یک فضای سالم انتخاباتی از اولویت‌های کاری ماست

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه برخی از جریان‌های سیاسی منحرف سعی دارند تا برش‌هایی را در مسیر انقلاب ایجاد کنند و اتحاد را از بین ببرند، گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات ایجاد یک فضای سالم انتخاباتی از اولویت‌های ما در دانشگاه می‌باشد.

ایجاد یک فضای سالم انتخاباتی از اولویت‌های کاری ماست

محمد رستمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین در بیرجند، گفت: از مهم ترین برنامه های بسیج در سال جاری، فعالیت علمی منسجم در جهت کاربردی کردن دروس دانشگاهی می باشد و با توجه به در پیش بودن انتخابات ایجاد یک فضای سالم انتخاباتی از اولویت های ما در دانشگاه می باشد.

 

وی با اشاره به شرایط داخلی و بین المللی و جریان های سیاسی مخالف نظام، افزود: برخی از جریان های سیاسی منحرف سعی دارند تا برش هایی را در مسیر انقلاب ایجاد کنند و اتحاد را از بین ببرند؛ بنابراین اقتضا می کند تا در عرصه انتخابات پیش رو، همه در این مسیر با یکدیگر همراه شوند تا نقشه های آن ها ناکام بماند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند تصریح کرد: باید با اجرای قوانین مربوط به انتخابات توسط برگزار کنندگان، محیط مناسبی برای مردم جهت مشارکت در این تصمیم گیری مهم ایجاد شود.

 

رستمی ادامه داد: امسال با توجه به پیش رو بودن انتخابات، بسیج تصمیم به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نشست های دانشجویی و همچنین دعوت از کاندیداها را دارد.

 


وی در حوزه برنامه های فرهنگی بسیج بیان داشت: مطابق همیشه و هر ساله مهم ترین برنامه بسیج اردوی راهیان نور است، البته برنامه هایی در زمینه های هنری، فیلم و مستندسازی هم در دستور کارما قرار دارد.

 


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند از فضای خوب آزاداندیشی در دانشگاه صنعتی خبر داد و افزود: ترس و ناآشنا بودن دانشجویان به مسائل روز و موضوعات مطرح کنونی از مهم ترین دلایل روی نیاوردن دانشجویان به این فضای ایجاد شده در دانشگاه می باشد.

 

رستمی در حوزه برگزاری کنسرت های موسیقی در دانشگاه گفت: بسیج به شدت مخالف برگزاری این کنسرت ها در دانشگاه می باشد و اگر موردی مشاهده شود به شدت با آن مخالفت و برخورد خواهد کرد.

 

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان