۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اگر نهیب امام خامنه‌ای نبود امروز پیکرهای عزیزانمان را نداشتیم/ آمادگی بسیج جامعه پزشکی برای شناسایی پیکر جانباختگان
کد خبر: ۱۱۳۷۱۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اگر نهیب امام خامنه‌ای نبود امروز پیکرهای عزیزانمان را نداشتیم/ آمادگی بسیج جامعه پزشکی برای شناسایی پیکر جانباختگان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تا زمانی که حمایت‌های آمریکا از دیکتاتورها و جنایتکاران منطقه ادامه دارد، منطقه روی آرامش به خود نمی‌بیند.

اگر نهیب امام خامنه‌ای نبود امروز پیکرهای عزیزانمان را نداشتیم/ آمادگی بسیج جامعه پزشکی برای شناسایی پیکر جانباختگان

سردار سیدمحمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم استقبال از جانباختگان منا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری صبح قزوین گفت: به حمدلله پیکر پاک بعضی از حاجیان شهیدمان به ایران اسلامی برگشت و ما این را مدیون  صلابت و اقتدار رهبری بزرگوارمان هستیم.

سردار نقدی به کندی روند پیگیری فاجعه منااز سوی دستگاه دیپلماسی کشور اشاره کرده و تصریح کرد: عدم پیگیری مناسب توسط  دستگاه دیپلماسی کشور، کار را به جایی رسانده بود که رژیم منحوس آل سعود حتی بعد از ایجاد چنین فاجعه بزرگی باز هم حاضر نشد پیکر پاک جانباختگان ما را برگرداند و اگر امروز پیکر این عزیزان را در بین خودمان داریم، همه این ها را مدیون نهیب مقتدرانه رهبر انقلاب هستیم و ملت ما همیشه قدر شناس این رهبری شجاع و مقتدر خواهد بود.

رییس سازمان بسیج در ادامه افزود: از آنجایی سعودی ها به بهانه عدم شناسایی اجساد، پیکر تعدادی از جانباختگان را به دیگر کشورها تحویل نمی‌دهند بسیج جامعه پزشکی کشور آمادگی کامل جهت اعزام  تیم های خبره و تخصصی ژنتیک به عربستان را دارد و تمام پیکرها را از طریق  آزمایش DNA با هر ملیتی شناسایی کنند.

وی همچنین تأکید کرد: مادامی که حمایت‌های آمریکا از دیکتاتورها و جنایتکاران منطقه ادامه دارد منطقه روی آرامش به خود نمی‌بیند.

سردار نقدی در پایان گفت: خاطرنشان کرد: حتما حادثه منا را پیگیری حقوقی می‌کنیم.

لازم به ذکر است که متخصصین بسیجی پیکرهای شهدای گمنام دفاع مقدس و همچنین پیکیرهای شهدای غواص که اخیرا به میهن بازگشتند را از همین طریق شناسایی کرده و بسیاری از خانواده‌های شهدا را از چشم انتظاری خارج کردند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان