۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین بحث امنیت نباید فقط به یک نهاد یا دستگاه خاص محول شود/ کاهش ۵۰ درصدی جرائم عمومی در قزوین امکانپذیر است
کد خبر: ۱۱۳۵۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بحث امنیت نباید فقط به یک نهاد یا دستگاه خاص محول شود/ کاهش ۵۰ درصدی جرائم عمومی در قزوین امکانپذیر است

استاندار قزوین با بیان اینکه نباید بحث امنیت فقط به یک نهاد یا دستگاه خاص محول شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان کاهش ۵۰ درصدی جرائم عمومی در قزوین امکانپذیر است.

بحث امنیت نباید فقط به یک نهاد یا دستگاه خاص محول شود/ کاهش ۵۰ درصدی جرائم عمومی در قزوین امکانپذیر است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مرتضی روزبه، استاندار قزوین صبح امروز(شنبه) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اظهار کرد: متاسفانه این ایام با فاجعه‌ای که در منا روی داد دل آحاد بشریت به خصوص شیعیان جهان را داغدار کرد.
وی در ادامه افزود: این موضوع سند دیگری بر بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی خاندان آل سعود است و امیدواریم به حق مظلومیت شهدای فاجعه منا ریشه این خاندان منحوس خشکانده و اداره بیت الله الحرام به دست اهلش سپرده شود.
استاندار قزوین با تبریک شروع هفته نیروی انتظامی گفت: مسئله امنیت نکته‌ای مهم و اساسی است، ایران اسلامی امروز در عرصه بین الملل نقش بی بدیلی پیدا کرده و رئیس جمهور آمریکا بر تاثیرگذاری ایران در اتفاقات منطقه به خوبی اذعان دارد.
وی اذعان کرد: در عرصه داخلی نیز حوزه امنیت یکی از ارزشمندترین شاخصه‌ها و رسالت همه ماست.
روزبه با بیان اینکه در حال حاضر شرایط خوبی از لحاظ امنیت در کشور حاکم است، ابراز کرد: خوشبختانه امروز از شرارت‌ها و توطئه‌هایی که در دوره‌ای توسط ضدانقلاب‌ها و حاکمان خارجی آن در کشور ایجاد می‌شد، خبری نیست.
وی ادامه داد: امروز علی رغم برخی شرارت‌ها در مرزهای شرقی کشور اما امنیت در اکثر نقاط برقرار می‌باشد و نکته‌ای که امروز جامعه ما نیازمند توجه به آن است توجه ویژه در حوزه امنیت اخلاقی، اجتماعی و به طور کلی امنیت عمومی مردم است.
حقوق اولیه مردم تامین امنیت برای آنهاست
این مسئول اضافه کرد: در سال گذشته و همین ایام انتظار کاهش 50 درصدی جرائم عمومی را در استان مطرح کردم و بر این باورم استان قزوین با ظرفیت خوب خود توان تحقق این موضوع را داراست.
وی عنوان کرد: با آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته کاهش 20 تا 30 درصدی را در حوزه مسائل اخلاقی و اجتماعی در استان شاهد بوده‌ایم، اما با تعریفی که از برقراری کامل امنیت در حوزه‌های مختلف داریم باید همه دستگاه‌ها سهم خود را در برقراری امنیت اجرا کنند.
استاندار قزوین با بیان اینکه نباید بحث امنیت فقط به یک نهاد یا دستگاه خاص محول شود، تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید ارتباط وسیع و فهم مشترک از امنیت و تعامل لازم بین همه نهادها شکل بگیرد.
وی در ادامه افزود: البته بخش قابل توجهی از این موضوع در استان محقق شده است، اگر در دوره جدید این مسیر را با سرعت و دقت بیشتری ادامه دهیم به مرز 50 درصد برقراری امنیت در حوزه اجتماعی و اخلاقی دست پیدا خواهیم کرد.
روزبه یادآور شد: با توجه به ماهیت نظام اسلامی ما توطئه‌هایی از بیرون مرزها و عناصر داخلی بیگانگان علیه کشور به صورت مستمر انجام می‌گیرد تا با خدشه دار کردن عفت عمومی و اشاعه لااُبالی گری و هرزگی، جامعه ایران را یک کشور نامطلوب معرفی کنند.
این مسئول ادامه داد: نهادهای مربوطه باید برخورد قاطعانه با شرارت‌ها داشته باشند و نباید اجازه هیچ گونه کارشکنی به آنها داده شود.
استاندار قزوین گفت: استان قزوین به واسطه پیشینه دینی و فرهنگی خوب خود باید از بالاترین سطح امنیت در کشور برخوردار باشد.
وی در پایان تاکید کرد: حقوق اولیه مردم تامین امنیت برای آنهاست، امروز فضای خوبی بین شورای تامین، دستگاه‌های نظامی، امنیتی و بسیج و قضایی برقرار است تا این خواسته عمومی محقق شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان