۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کاهش ۱۸ درصدی سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته/ جلب اعتماد مردم ارزشمندترین سرمایه پلیس است
کد خبر: ۱۱۳۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین مطرح کرد

کاهش ۱۸ درصدی سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته/ جلب اعتماد مردم ارزشمندترین سرمایه پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از کاهش ۱۸ درصدی سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: جلب اعتماد مردم ارزشمندترین سرمایه پلیس است و حفظ اقتدار و ایجاد صمیمیت با مردم ۲ وظیفه مهم ماست.

 کاهش ۱۸ درصدی سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته/ جلب اعتماد مردم ارزشمندترین سرمایه پلیس است
 به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین صبح امروز(شنبه) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت شروع هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی زمان مناسبی برای تعامل با اقشار مختلف و ارائه کارنامه پلیس به مردم است.
وی در ادامه افزود: هدف ما ایجاد زمینه مشترک در شکل گیری امنیت و نمایش اقتدار ناجا است، مسئولیت پلیس در نیروی انتظامی یک امانت بزرگ می‌باشد.
این مسئول با بیان اینکه جلب اعتماد مردم ارزشمندترین سرمایه پلیس است اذعان کرد: حفظ اقتدار و ایجاد صمیمیت با مردم 2 وظیفه مهم ماست و در این ارتباط احساس تعهد همه دستگاه‌ها و همکاری نهادهای مختلف در یک استان ضروری است.
سردار محمودی در خصوص ارائه گزارش عملکرد پلیس در شش ماه گذشته ابراز کرد: با کاهش 19 درصدی در انواع سرقت‌ها و افزایش 30 درصدی کشفیات را در این حوزه روبرو بودیم.
وی در ادامه اضافه کرد: همچنین کاهش 7 درصدی قاچاق کالا و افزایش 10 درصدی کشفیات قاچاق را در استان شاهد بودیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در رابطه با وضعیت تصادفات در استان بیان کرد: کاهش 50 درصدی تصادفات درون شهری و 29 درصدی تصادفات برون شهری با تلاش همکاران این حوزه به وجود آمده که نسبت به مقایسه همین ایام در سال گذشته 18 درصد آمار کشته‌های سوانح رانندگی کاهش یافته است.
وی در پایان با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و حفظ امنیت مردم است، عنوان کرد: یکی از نکات برجسته نیروی انتظامی استان کسب رتبه‌های برتر نیروهای پلیس تخصصی بود که در سطح کشور توانستند موفقیت‌های خوبی را برای استان به ارمغان بیاورند.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان