۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین از واکنش کارشناسان و مسئولین استانی در خصوص فاجعه مِنا تا وقوع آتش سوزی در محوطه دولتخانه صفوی
کد خبر: ۱۱۳۴۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از واکنش کارشناسان و مسئولین استانی در خصوص فاجعه مِنا تا وقوع آتش سوزی در محوطه دولتخانه صفوی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از واکنش کارشناسان و مسئولین استانی در خصوص فاجعه مِنا تا وقوع آتش سوزی در محوطه دولتخانه صفوی
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.



اقتدار امت اسلامی در رویارویی با نظام سلطه است

امام جمعه موقت قزوین با تاکید بر اینکه باید با افزایش قدرت و توانمندی های خود همراه با امت اسلامی زمینه حاکمیت حق را در همه جا فراهم کرد، گفت: اقتدار ملت های مسلمان در رویارویی با نظام سلطه است.



ماهانه 60 میلیون تومان هزینه نگهداری ورزشگاه سردار آزادگان/ در تامین هزینه‌ها با مشکل جدی روبرو هستیم

مدیر مجموعه 15 هزار نفری سردار آزادگان گفت: هزینه نگهداری ورزشگاه بسیار سرسام‌آور است، هزینه این مکان ماهیانه تقریبا 60 میلیون تومان تخمین زده شده است.



همکاری نکردن عربستان با ایران برای ارائه خدمات به حجاج یک جرم بین المللی است/ مسبب اصلی حادثه منا مجموعه حاکمیت آل سعود است

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: همکاری نکردن آل سعود با مقامات ایرانی برای ارائه خدمات پس از فاجعه نیز خود یک جرم بین المللی است و آل سعود باید تمام عواقب عملکرد خود را بپذیرد.



استقبال از فیلم محمد رسول الله همچنان ادامه دارد/ اکران فیلم مزار شریف در سینما بهمن

مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت: از 10 روز پیش اکران فیلم مزار شریف که تولید خود حوزه هنری است شروع شده اما استقبال از فیلم پیامبر(ص) همچنان ادامه دارد.



اجرای 100 عنوان برنامه در هفته ناجا توسط نیروی انتظامی استان/ کاهش 25 درصدی وقوع قتل در قزوین

فرمانده انتظامی قزوین از اجرای 100 عنوان برنامه در هفته ناجا خبرداد و افزود: این برنامه‌ها در سطح شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود.



دست حمایت کمیته امداد پشت کارآفرینان کم بضاعت/ تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه همت مضاعف میسر است

توانمند سازی مددجویان از سیاست‌های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت از افراد تحت پوشش این نهاد است که با خدمت رسانی به جامعه هدف و توانمندسازی آنها بستر لازم برای اداره مستقل زندگی را برای مددجویان فراهم می‌سازد.



کشف بیش از 16 کیلو تریاک در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف 16 کیلو و 453 گرم موادمخدر از نوع تریاک در 2 اقدام پلیسی خبر داد.



1058 دانش‌آموز قزوینی در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تعداد کل دانش‌آموزان استثنایی استان یک هزار و 58 نفر می‌باشد که افراد دچار آسیب‌دیدگی شنوایی، 36 درصد از دانش‌آموزان استثنایی استان را تشکیل می‌دهند.



تاثیر رژیم‌های غذایی بر سلامت جسم و روح/ مصرف بیش از حد میوه‌جات عاملی برای افزایش وزن

این روزها رژیم گرفتن نوعی مُد به حساب می‌آید و افراد به جای توجه به سلامت بدن برای داشتن ظاهری متناسب گاهی رژیم‌های سنگین و خودسرانه می‌گیرند، اما در اکثر مواقع رژیم‌های غلط غذایی نتیجه‌ای جز بازگشت وزن به حالت اول و بیماری ندارد.



300 طرح در شهرستان برای راه‌اندازی مشاغل خانگی به بانک معرفی شده‌اند/ اختصاص بیشترین حجم قاچاق در شهرستان به سیگار، محصولات آرایشی و لوازم خانگی

فرماندار قزوین با بیان اینکه 300 طرح در شهرستان برای راه‌اندازی مشاغل خانگی به بانک معرفی شده‌اند گفت: بیشترین حجم قاچاق در شهرستان به سیگار، محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی اختصاص دارد.



استان قزوین رتبه هشتم کشوری را در تکرار پایه دارد/ عدم تجربه پیش دبستانی مهمترین عامل مردودی کلاس اولی‌ها

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استان قزوین رتبه هشتم کشوری در بحث تکرار پایه را دارد و بیشترین آمار مردودی‌ها مربوط به روستاها است.



آتش نشانی قزوین، نایب قهرمان مسابقات آتش نشانی کشور

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین ابراز کرد: آتش نشانی قزوین توانست در مسابقات آتش نشانی کشور نایب قهرمان شود.



درمانگاه ویژه جانبازان در قزوین افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از افتتاح درمانگاه ویژه جانبازان با هدف رسیدگی سریع به امور درمانی آنها تا پایان سال جاری در قزوین خبر داد.



استاندار قزوین آرامش را در استان حاکم کرده است/ مخالفان بجای ایجاد تشنج به فکر رشد و توسعه استان باشند

نماینده قزوین در مجلس خبرگان گفت: استاندار قزوین توانسته فضای استان را به دور از تشنج‌ها و سیاسی کاری‌ها آرام نگه دارد و نگاهش به جای حزب گرایی به رشد و توسعه استان و رفع نقاط ضعف‌ است.



سران سعودی در رابطه با حادثه مِنا باید به پای میز محاکمه کشیده شوند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: وزرات امور خارجه باید با کشورهای اسلامی به خصوص کشورهایی که شهروندانشان در این فاجعه آسیب دیده‌اند، هماهنگ شده و علیه عربستان شکایت کنند.



میهمان هنر گذشتگان باشیم/ آب‌انبار "سردار بزرگ " بزرگ‌ترین آب‌انبار تک گنبدی ایران

کارشناس میراث فرهنگی با بیان اینکه آب‌انبار "سردار بزرگ " بزرگ‌ترین آب‌انبار تک گنبدی ایران است، گفت: بازدید از این بنای زیبا رایگان بوده و تنها با صرف اندکی هزینه در وقت می توانید نگاهتان را میهمان هنر گذشتگان کنید.



تاریخ دفاع مقدس نباید فراموش شود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تاریخ درخشان دفاع مقدس نباید به دست فراموشی سپرده شود.



وقوع آتش سوزی محدود در محوطه دولتخانه صفوی

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی قزوین گفت: یکی از اتاقک‌های کارگران فضای سبز که در محوطه دولتخانه صفوی قرار دارد دچار آتش سوزی شد که مساحت آن بسیار محدود بود.



تامین روشنایی پل شهید رجایی بر عهده شهرداری نیست

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین درباره عدم روشنایی پل شهید رجای گفت: این پروژه تکمیل شده و تامین روشنایی آن بر عهده شهرداری نیست.



دولت در بررسی برجام حقی برای مجلس قائل نیست

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس با بیان اینکه دولت برای بررسی برجام حقی برای مجلس قائل نیست، گفت: دولت تا به امروز لایحه برجام را به مجلس ارائه نداده است و همراهی لازم را با مجلس برای بررسی برجام ندارد.



پیشرفت فیزیکی مسکن مهر قزوین از میانگین کشوری بالاتر است/ پرونده مسکن مهر در قزوین خرداد 95 بسته می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با حضور در قزوین گفت: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در استان قزوین تا به امروز 94 درصد بوده که از میانگین کشوری یعنی 84 درصد، بالاتر است و این نشان از موفقیت قزوین در این زمینه دارد.



ما هیچ نشانه‌ای از مسلمانی در آل سعود نمی‌بینیم

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سران سعودی توان اداره بیت الله الحرام را ندارند و باید سایه شوم خود را از حرم شریفین برداشته و میدان را به کشورهای اسلامی که کفایت لازم را دارند، واگذار کند.



شناسایی عوامل وقوع فاجعه منا و مجازات آنان باید در دستور کار قرار گیرد/ پیش بینی اعتبار برای ساماندهی مزار شهدای قزوین

فرماندار قزوین از پیش بینی اعتبار برای ساماندهی مزار شهدای قزوین خبر داد و گفت: شناسایی عوامل وقوع فاجعه منا و مجازات آنان باید در دستور کار قرار گیرد.



سعودی‌ها لیاقت و شایستگی مدیریت بیت الله الحرام را ندارند/ فایده احضار کاردار عربستان برای ایران تا به امروز چه بوده است؟

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران اسلامی که مرکزیت جریان مقاومت را در منطقه برعهده دارد و به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی شناخته شده باید جدی تر با سران عربستان برخورد می‌کرد.



سریالی که سنگ زندگی ایرانی را به سینه می‌زند

نگاه منصفانه "شاهد احمدلو" در "آقا و خانم سنگی" نسبت به خانواده ایرانی، ازموارد مهم و قابل تقدیر طنز فاخر و مودبانه ایرانی است.



آل‌سعود غده سرطانی آمریکا و اسرائیل است/ باید فریاد برائت از خائنان حرمین شریفین بلند شود

آل‌سعود غده سرطانی ای است که با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها در سالهای گذشته، امت اسلامی را از طرق مختلف آزرده خاطر کرده که همه این وقایع، نشان ازبی کفایتی آل‌سعود به عنوان برگزار کننده مراسم حج ابراهیمی است.



اختلال شنوایی معلولیتی پنهان و نیازمند درمان است/ جراحی 22 مورد کم‌شنوایی عمیق

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین از جراحی 22 معلول کم شنوایی عمیق در سال گذشته خبر داد و گفت: کم‌شنوایی یکی از شایع‌ترین ناهنجاری‌های بدو تولد و جزء معلولیت‌های پنهان و نیازمند درمان است.



سایت‌ یکی از دانشگاه‌های استان هک شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین از دستگیری هکر سایت یکی از دانشگاه‌های قزوین خبر داد.



فاجعه مِنا نماد بی‌کفایتی مسئولان سعودی است/ ایران برای برگزاری اجلاس کنفرانس کشورهای اسلامی علیه عربستان اقدام کند

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ایران اسلامی باید با کشورهایی که حداکثر شهدای این حادثه را داشته‌اند همراه شده و بستری برای شکل گیری اجلاس کنفرانس کشورهای اسلامی فراهم کند.

 انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان