۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نشست جبهه پیروان با حضور مسئولان ستاد انتخاباتی برگزار شد
کد خبر: ۱۱۲۸۷۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نشست جبهه پیروان با حضور مسئولان ستاد انتخاباتی برگزار شد

اولین نشست معین استان‌ها با مسئولین ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری با هدف برنامه‌ریزی منسجم برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نشست جبهه پیروان با حضور مسئولان ستاد انتخاباتی برگزار شد

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، اولین نشست معین استان‌ها با مسئولین ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری با هدف برنامه‌ریزی منسجم برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته در محل دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با ارائه گزارشی از وضعیت سیاسی کشور و اهداف جبهه پیروان خط امام و رهبری به بررسی فضای انتخاباتی مجلس دهم پرداخت.

همچنین محسن کوهکن رئیس ستاد انتخاباتی این جبهه، گزارشی از فعالیت ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری ارائه کرد.

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری در این جلسه ضمن ارائه گزارشی، روند موجود همگرایی در جریان اصولگرایی را تشریح کرد.

در ادامه این جلسه اسدالله بادامچیان مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات نیز در خصوص تبیین و تشخیص اولویت ها در انتخابات پیش رو سخن گفت و به اهمیت وحدت اصولگرایان در برابر منافع فردی و گروهی تاکید کرد.

در انتهای این جلسه کارگروه های رابطین استانها تشکیل و سپس جمع بندی نشست عمومی توسط محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ارائه شد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان