۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آماده‌ایم بند پوتین‌ها را محکم و لباس گبر بر تن کنیم
کد خبر: ۱۱۲۷۷۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آماده‌ایم بند پوتین‌ها را محکم و لباس گبر بر تن کنیم

بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد شیراز در بیانیه ای، آمادگی خود را جهت اجرای فرامین فرمانده کل قوا پیرامون هرگونه نبرد احتمالی در عرصه های مختلف اعلام کرد.

آماده‌ایم بند پوتین‌ها را محکم و لباس گبر بر تن کنیم

به گزارش خبرنگار صبح قزوین از شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد شیراز در بیانیه ای، آمادگی خود را جهت اجرای فرامین فرمانده کل قوا پیرامون هرگونه نبرد احتمالی در عرصه های مختلف اعلام کرد.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنینَ عَلَى الْقِتالِ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ عِشْرُونَ صابِرُونَ یَغْلِبُوا مِائَتَیْنِ وَ إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ مِائَةٌ یَغْلِبُوا أَلْفاً مِنَ الَّذینَ کَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا یَفْقَهُونَ

اى پیامبر! مومنان را به جنگ (با دشمن) تشویق کن، هر گاه بیست نفر با استقامت از شما باشند بر دویست نفر غلبه مى کنند; و اگر صد نفر باشند بر هزار نفر از کسانى که کافر شدند پیروز مى گردند; چرا که آنها گروهى هستند که نمى فهمند! 

آری - تاریخ باز هم تکرار شد و امروز دوباره حرمله ها قلب حسین زمان (عج) را نشانه رفتند و تیر سه شعبه ای بر قلب های مهدی حسین (ارواحنا لتراب المقدم فداه) ،نائب مهدی و امت مسلمانش وارد کردند .


باری دیگر بی لیاقتی و بی کفایتی آل سعود صهیونیسم مسبب ازدست دادن حجاج عزیز شد که مصداق مهاجراً الی الله شدند و خباثت این خاندان فاسد موجبات بی احترامی به ضیوف الرحمن را فراهم کرد تا جایی که خبر آمد رهبر معظم انقلاب با زبانش لغات را به جهاد با دشمن وا داشته و در نبرد کودکانه لبخندها گزینه اخم را به روی میز آورد ؛اخمی که دامن خاندان کودک کش سعودی را خیس کرد .


هم اینک ما ،دانشجویان و افسران جنگ نرم  آمادگی خود را اعلام می کنیم که منتظر فرمان امیریم و اگر اراده ی فرماندهی کل قوا بر نبرد سخت باشد بی درنگ عرصه را عوض ،بند پوتین ها را محکم و لباس گبر بر تن میکنیم و مهیای صف آرایی با آل سعود صهیونیسم می شویم چرا که ما عاشق مبارزه با صهیونیسم هستیم .


باشد تا با سربندهای لبیک یا مهدی به فرماندهی علی زمان خیبری دیگر به پا کنیم و در آوردگاه رزم با دشمن ،بزم پیروزی به پاخواهیم کرد .


بدانید سپاه ما ،ارتش حزب الله است فأِنَّ حزب الله هم الغالبون .


والسلام علیکم و رحمة الله برکاته
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد شیراز

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان