۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وام خوداشتغالی مددجویان از ۱۵۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش می یابد
کد خبر: ۱۱۲۷۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فتاح:

وام خوداشتغالی مددجویان از ۱۵۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش می یابد

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد، وام های خود اشتغالی مددجویان از ۱۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد و هیچ سودی نیز از آنها دریافت نمی شود.

وام خوداشتغالی مددجویان از ۱۵۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش می یابد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، پرویز فتاح پنجشنبه شب در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید در گفت و گو با خبرنگاران در قم خاطرنشان کرد: تمام وام های کمیته امداد بر اساس ضوابط شرعی و قانونی و فاقد دریافت سود می باشد، خدمات صندوق قرض الحسنه امداد صرفا برای تامین نیازمندیهای مددجویان است و ارتباطی با کارمندان امداد ندارد.
وی ادامه داد: با تاسیس این صندوق که مجوز آن از بانک مرکزی اخذ و به تصویب هیات امنا نیز رسیده است از خیرین و افراد نیکوکار که می خواهند سرمایه خود را به ودیعه بگذارند دعوت می کنیم که در این امر مشارکت نمایند.
فتاح گفت: هم اکنون هر خانواده پنج نفره مبلغ 100 هزار تومان در ماه از کمیته امداد دریافت می کند ولی در کنار آن ما خدمات بیمه درمان، بیمه سلامت و تامین اجتماعی، کمک هزینه اموزشی، تعمیر و تهیه مسکن و... را داریم.
رییس کمیته امداد امام خمینی در پاسخ به سوالی پیرامون برخی شبهات مبنی بر وارد کردن خودرو توسط کمیته امداد گفت: این خبر توسط وزیر کشور تکذیب شد و امداد هیچ سابقه وارد کردن خودرو نداشت.
فتاح همچنین گفت: یکی از دغدغه های ما در کمیته امداد مسکن است، اگر دولت بودجه عمومی را صد در صد پرداخت کند و خود امداد هم منابع اختصاصی خوبی داشته باشد می توانیم هم در تعمیر و هم مسکن شهری و روستایی اقدامات مهمی را انجام دهیم.
وی ادامه داد: تمام تلاش ما در کمیته امداد خودکفایی و ریشه کن کردن فقر است.
فتاح با اشاره به دیدار خود با مراجع تقلید گفت: ما به نصایح و تذکرات علما و مراجع عظام تقلید عمل خواهیم کرد و در هیات امنا نیز مباحث مطرح شده توسط این بزرگان را جمع بندی و آنها را در تصمیمات خود مد نظر قرار خواهیم داد.
اعضای هیات امنای کمیته امداد از روز گذشته با حضور در قم با حضرات آیات و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو کردند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان