۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد در تهران آغاز شد
کد خبر: ۱۱۲۴۶۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد در تهران آغاز شد

سرپرست واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حمایت از دانشجویان مشتاق و کارآفرین گفت: باید زمینه را برای ظهور و بروز استعدادهای دانشجویان مشتاق و کارآفرین که سرمایه‌های بزرگ ایران، انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی هستند فراهم کنیم.

نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد در تهران آغاز شد

سرپرست واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حمایت از دانشجویان مشتاق و کارآفرین گفت: باید زمینه را برای ظهور و بروز استعدادهای دانشجویان مشتاق و کارآفرین که سرمایه‌های بزرگ ایران، انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی هستند فراهم کنیم.

به گزارش صبح قزوین ، پروین داداندیش در آئین افتتاحیه همایش استارت آپ ویکند که عصر چهارشنبه با حضور وزیر ارتباطات در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، سخنانش را با محکوم کردن فاجعه منا و تسلیت به جانباختگان این فاجعه آغاز و اظهار کرد: گرچه از حضور در چنین مراسم و جمع با شکوهی خوشحالم اما داغ قربانیان فاجعه منا بر دلمان است و امروز با آغاز بازگشت اجساد و مصدومان فاجعه منا به خاک کشورمان این داغ تازه شده است. من از خداوند می خواهم که بهای جان این عزیزان را که در روز عید قربان نثار خالقشان شده است سرمایه ای برای دوام و قوام عزت انقلاب اسلامی کند.

وی استارت آپ ویکند را رویدادی برای ایجاد یک انقلاب در تفکر نسل جدید در زمینه کارآفرینی عنوان کرد و افزود: می‌خواهیم دانشگاهی کارآمد، کارآفرین و فن آور را به جامعه و دوستداران علم معرفی کنیم

داداندیش با اشاره به برگزاری رویداد استارت آپ ویکند به همت واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از دانشجویان و تمام دست‌اندرکاران این همایش تشکر می‌کنم. شاهد بودم در مدت شش ماه چه زحماتی برای برگزاری آن کشیدند و علیرغم خستگی دست از کار نکشیدند تا ما امروز به همت این جوانان مشتاق و گمنام در یک فضای علمی با رویکردی جدید دور هم جمع شویم.

وی افزود: برگزاری این همایش در راستای تحقق ایده‌های آینده نگرانه معمار دانشگاه آزاد اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام شده تا انشاءالله در زمینه تبدیل تولید علم به ثروت و تکمیل چرخه دانش و فناوری تا رسیدن به ثروت گام موثری برداشته باشیم.

سرپرست واحد تهران غرب دانشگاه آزاد با یادآوری خطبه‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران که منجر به تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی شد، گفت: این دانشگاه با کمک مالی حضرت امام خمینی (ره) فعالت خود را آغاز کرده است. دانشگاه آزاد اسلامی امروز با بیش از یک میلیون و هفتصد هزار دانشجو و پنج میلیون فارغ‌التحصیل و 400 واحد دانشگاهی در سرتاسر کشور، بیش از نیمی از بار آموزشی کشور را بر عهده گرفته و بیش از 70 هزار عضو هیات علمی و 35 هزار کارمند با دانشگاه همکاری دارند.

وی افزود: مفتخریم که دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بدون کمترین وابستگی به دولت و پول نفت تنها از طریق شهریه دانشجویان در کنار دولت و وزارت علوم بار آموزش کشور را بر عهده گرفته است.

داداندیش از حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه دکتر میرزاده مدیری توانمند هستند و مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد را در مسیرهای جدید با رویکرد فناورانه حرکت می‌دهند.

وی همچنین از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی نیز قدردانی کرد.

واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی دارای سه دانشکده است و راه اندازی دانشکده هنر، معماری و شهرسازی آن نیز در انتظار تصویب است. این دانشگاه در 62 رشته شامل 19 رشته کارشناسی، 35 رشته ارشد و هشت رشته دکتری میزبان دانشجویان است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان