۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پناهیان; از مسببان فاجعه منا نخواهیم گذشت
کد خبر: ۱۱۲۲۵۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پناهیان; از مسببان فاجعه منا نخواهیم گذشت

این استاد حوزه و دانشگاه در شبکه خبر گفت: خانواده‌های داغدار بدانند که آخرین ناله‌های شهدایشان در لباس احرام، مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم خواهد کرد.

پناهیان; از مسببان فاجعه منا نخواهیم گذشت

به گزارش گروه فرهنگی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در برنامه شبکه خبر با بیان اینکه مصیبت از دست دادن تعداد زیادی از زائران خانه خدا را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های آنها تسلیت می گویم، گفت: زبان از بیان عظمت این داغ بزرگ قاصر است؛ با این حال باید از شکوه اینگونه جان دادن نیز سخن صحبت کرد.

 

وی ادامه داد: اینکه انسان با لباس احرام در سرزمین منا و در محضر حضرت ولیعصر(عج) جانش را نثار کند، طبیعتا آرزوی بسیاری از مؤمنان است تا خداوند را اینگونه ملاقات کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: از مسبّبان فاجعه منا نخواهیم گذشت؛ خانواده‌های داغدار بدانند که آخرین ناله‌های شهدایشان در لباس احرام، مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم خواهد کرد.

 

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه حجاج در اوج بی‌پناهی و تشنگی محاصره شدند و به‌ شهادت رسیدند و مظلومیتی بالاتر از این وجود ندارد، خاطر نشان کرد: گویی مسلمانان باید اینطور در عید قربان، قربانی ‌می‌شدند تا ظالمان و منافقان را رسوا کنند.

منبع: فرهنگی خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان