۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رونالدو پانصدمین گل خود را به ثمر رساند
کد خبر: ۱۱۲۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رکورد گلزنی های رئال مادرید

رونالدو پانصدمین گل خود را به ثمر رساند

رونالدو شانگاه گذشته با به ثمر رساندن پانصدمین گل خود در ۷۵۳ مسابقه باعث شد تا رکورد گلزنی های رئال مادرید نیز شکسته شود.

رونالدو پانصدمین گل خود را به ثمر رساند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، تیم فوتبال رئال مادرید دیشب با نتیجه 2 بر صفر برابر مالمو سوئد در لیگ قهرمانان اروپا به برتری رسید.
دو گل این دیدار را رونالدو به ثمر رساند و به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید بدل شد.
رونالدو 30 ساله از شش مسابقه آخر خود برای رئال 10 گل به ثمر رسانده است و هم اکنون با رکورد رائول اسطوره رئال با 323 گل در 741 بازی برابری می کند.
وی هم اکنون با رکورد گلزنی رائول در لیگ قهرمانان اروپا برای رئال پیشی گرفته و با رکورد گلزنی او در تمام رقابت ها برای رئال برابری کرده است.
رونالدو بعد از مسابقه گفت: خیلی خوشحالم. از تمام هم تیمی های خود برای کمک به من برای رسیدن به این تعداد گل و شکستن رکورد بزرگترین باشگاه دنیا تشکر می کنم و این برای من افتخاری است.
رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید نیز ضمن تقدیر از عملکرد رونالدو و برابری رکورد این سوپر استار پرتغالی به رکورد رائول در تمام رقابت ها گفت: او از رائول نیز پیشی گرفت و این نشان می دهد که گل های زیادی را به ثمر رسانده است. امیدوارم که این گلزنی محدودیتی نداشته باشد. مزیت او این است که او خیلی سریع تر نسبت به بقیه گلزنی می کند و این ارزش بیشتری به موفقیت های او می دهد.
رونالدو که در سال 2009 با 80 میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، موفق شده است در 308 مسابقه برای کهکشانی ها 323 گل به ثمر برساند. او همچنین 118 گل برای منچستریونایتد و 55 گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده است.
بنیتس در اوائل هفته جاری به مارکا گفت: شما نمی توانید نامی برای کارهای رونالدو انتخاب کنید، او در سطح تاریخی دیگری است. این باور نکردنی است که در فقط در مدت شش سال، به طور متوسط بیش از 50 گل در هر فصل به ثمر رسانده است. امیدوارم به گلزنی های خود ادامه بدهد و به تیم برای کسب عناوین قهرمانی کمک کند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان