۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین استقبال از فیلم محمد رسول الله همچنان ادامه دارد/ اکران فیلم مزار شریف در سینما بهمن
کد خبر: ۱۱۲۰۱۹ نویسنده: اسکندر نادری پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان قزوین:

استقبال از فیلم محمد رسول الله همچنان ادامه دارد/ اکران فیلم مزار شریف در سینما بهمن

مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت: از ۱۰ روز پیش اکران فیلم مزار شریف که تولید خود حوزه هنری است شروع شده اما استقبال از فیلم پیامبر(ص) همچنان ادامه دارد.

استقبال از فیلم محمد رسول الله همچنان ادامه دارد/ اکران فیلم مزار شریف در سینما بهمن
اسکندر نادری پور، مدیر امور سینمایی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، در خصوص وضعیت اکران فیلم محمد رسول الله در سینماهای استان اظهار کرد: فیلم محمد رسول الله از ابتدای اکران خود در کشور با استقبال مردم مسلمان ایران و حتی جامعه غیرمسلمان جهان قرار گرفت.
وی در ادامه ابراز کرد: در استان قزوین این فیلم در دو سینمای بهمن و مهتاب بیش از 33 روز است که در حال اکران می‌باشد و با توجه به شروع مدارس و ادامه استقبال مردم از این فیلم اکران در مهرماه نیز ادامه دارد.
این مسئول افزود: روزهای سه شنبه که تماشای فیلم‌های سینما نیم بها است و همچنین روزهای آخر هفته استقبال همشهریان زیاد می‌باشد، همچنین سانس 17 تا 20 نیز ادارات استان برای کارمندان خود رزرو می‌کنند.
وی عنوان کرد: پیش بینی ما این است فیلم محمد رسول الله تا 20 روز آینده روی پرده سینما قرار داشته باشد؛ البته رصد ما در این زمینه وجود دارد و هر زمانی که کف فروش کاهش یابد ما اکران را قطع خواهیم کرد.
نادری پور اذعان کرد: تا به امروز میزان فروش فیلم پیامبر(ص) در استان قزوین 80 میلیون تومان بوده است و تا پایان اکران این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.
وی بیان کرد: از 10 روز پیش اکران فیلم مزار شریف که تولید خود حوزه هنری است شروع شده و حضور این فیلم روی پرده سینمای بهمن بستگی به استقبال مخاطبان دارد.
مدیر سینما بهمن قزوین در پایان گفت: تا به امروز استقبال از این فیلم متوسط بوده و دلیل آن هم حضور موفق فیلم محمد رسول الله است که توانسته پای مخاطب را به سینماها باز کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان