۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دیدار جمعی از مدیران بانک مهر اقتصاد با امام جمعه قزوین
کد خبر: ۱۱۱۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته بانکداری اسلامی صورت گرفت:

دیدار جمعی از مدیران بانک مهر اقتصاد با امام جمعه قزوین

به مناسبت هفته بانکداری اسلامی، جمعی از مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

دیدار جمعی از مدیران بانک مهر اقتصاد با امام جمعه قزوین

به گزارش صبح قزوین، در این دیدار که درسالن اجتماعات شهید باریک بین برگزار شد، آیت الله باریک بین با اشاره به هفته بانکداری اسلامی در کشور عنوان کرد: امروزه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بانکداری اسلامی امری با اهمیت است که نباید آن را فراموش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، کار در بانک را حساس و مهم دانست و خاطر نشان کرد: شما مجموعه ای از بانک ها در استان محسوب می شوید که کار شما را باید حساس و مهم دانست.
 شما باید تلاش خود را در انجام سریع امور ارباب رجوع بکار بگیرید.

امام جمعه قزوین با قدر دانی از تلاش کارکنان تمام بانک ها در استان بخصوص بانک اقتصاد مهر استان اظهار  کرد: خوشبختانه به گزارشی که مدیر کل بانک اقتصاد مهر استان ارائه دادند، برنامه های خوبی در جهت ارائه خدمات بانکی به مشتریان انجام داه اند که جای تقدیر دارد، ولی باید تلاش های بیشتری در این خصوص انجام شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرنگاران رهبری، به آشنایی بیشتر مردم با قوانین بانکی تاکید کرد و گفت: مدیران شعب بانکی باید مردم را با نحوه دریافت وام و همچنین سود بیشتر آشنا نموده تا موقع پرداخت دچار مشکل نشوند.

امام جمعه قزوین ارتباط بین حوزه های علمیه و بانک ها را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: چه خوب است که بانک ها ارتباط موثری با مدارس حوزه های علمیه داشته باشند تا بتوانند از محضر اساتید برجسته حوزوی درخصوص قوانین بانکداری در اسلام بیشتر بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در نماز جمعه استان نیز می شود با دعوت از یکی از شخصیت های برجسته حوزوی مردم را با عقود و قوانین بانکی آشنا کرد.

امام جمعه قزوین یادآور شد: کار مدیران وکارکنان هم بانکداری بوده و هم باید مبلغ احکام اسلامی باشید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: در آیات و احادیث ائمه معصومین (ع) در خصوص مسائل مالی و عقود اسلامی روایات متعددی مطرح شده است، که باید به این احادیث و روایات توجه بیشتری نماییم.

در این دیدار محمد تقی نوروزی، مدیر کل بانک اقتصاد استان با اشاره به فعالیت های انجام شده در این بانک عنوان کرد: باید زمینه ای ایجاد شود تا بتوانیم از طریق رسانه ها، شهروندان را بیشتر با قوانین بانکی آشنا کنیم.

وی ادامه داد: بانک اقتصاد مهر استان با تلاش و همدلی مدیران شعب، توانسته رضایت مشتریان به بانکها را جلب نماید،که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان