۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شهردار قزوین تا آخر هفته معرفی می شود/جوانگرایی در انتخاب شهردار بازخوردهای مثبت خواهد داشت
کد خبر: ۱۱۱۷۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر:

شهردار قزوین تا آخر هفته معرفی می شود/جوانگرایی در انتخاب شهردار بازخوردهای مثبت خواهد داشت

حسین غیاثوند: یک شهردار باید پشتکار و انژری لازم برای فعالیت در شهری مثل قزوین که دارای ابعاد زیادی برای کار کردن است، داشته باشد و به نظر بنده هر چه قدر جوانگرایی در این امر اتفاق بیفتد بازخوردهای مثبت آن بیشتر خواهد بود.

شهردار قزوین تا آخر هفته معرفی می شود/جوانگرایی در انتخاب شهردار بازخوردهای مثبت خواهد داشت

به گزارش صبح قزوین، حسین غیاثوند عضو شورای شهر قزوین در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین در خصوص انتخاب شهردار قزوین، اظهار کرد: در این رابطه جلساتی با اعضای شورای شهر داشته ایم که امیدوارم تا آخر این هفته شهردار جدید استان انتخاب و به مردم معرفی شود.

وی در ادامه به شاخصه هایی که یک شهردار باید داشته باشد اشاره کرد و اذعان داشت: شهردار آینده قزوین باید ملاک هایی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص ویژگی های مورد نیاز مسئولین ذکر کردند را داشته باشد.
تعهد و تخصص مهمترین این ملاک ها هستند.

حسین غیاثوند تصریح کرد: در قدم اول تعهد به مبانی دینی و ارزش های انقلاب و آن چیزی که در قالب تعهد معنا پیدا می کند مد نظر است و در قدم بعدی تخصص لازمه کار یک شهردار موفق می باشد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: در کنار این شاخصه ها، باید نقاط ضعف شهر و مدیریت شهری را بشناسد، تعامل سازنده ای با دستگاه های اجرائی استان و شورای شهر چهارم داشته باشد؛ پر تلاش بوده و دارای برنامه های کاربردی باشد.

وی تاکید کرد: یک شهردار باید پشتکار و انژری لازم برای فعالیت در شهری مثل قزوین که دارای ابعاد زیادی برای کار کردن است، داشته باشد و به نظر بنده هر چه قدر جوانگرایی در این امر اتفاق بیفتد بازخوردهای مثبت آن بیشتر خواهد بود.

غیاثوند در پایان خاطرنشان کرد: البته نیروهای بومی در اولویت کاری بیشتری برای ما قرار دارد و شخصی برای این سمت مناسب خواهد بود که با اعضای شورا تعامل خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان