۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دیدار استادان دانشگاه کنستانس آلمان با معاون بین‌الملل دانشگاه امام خمینی قزوین(ره)
کد خبر: ۱۱۱۳۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دیدار استادان دانشگاه کنستانس آلمان با معاون بین‌الملل دانشگاه امام خمینی قزوین(ره)

دو تن از استادان دانشگاه کنستانس آلمان طی نشستی و در راستای افزایش همکاری بین دو دانشگاه با معاون امور بین‌الملل دانشگاه امام خمینی قزوین (ره) دیدار و گفتگو کردند.

دیدار استادان دانشگاه کنستانس آلمان با معاون بین‌الملل دانشگاه امام خمینی قزوین(ره)

به گزارش گروه دانشگاه صبح قزوین ، پروفسور گریفیون و پروفسور کنینگر از استادان دانشگاه کنستانس آلمان طی نشستی و در راستای افزایش همکاری بین دو دانشگاه با معاون امور بین الملل دانشگاه امام خمینی قزوین (ره) دیدار و گفتگو کردند.

 

در این نشست بر توسعه روابط علمی دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) با واحدها و دانشکده های مختلف دانشگاه کنستانس آلمان تاکید شد.

 

در این مذاکرات مقرر شد ارتباط علمی که از رشته فلسفه بین دو دانشگاه آغاز شده است، با امضا یادداشت تفاهم همکاری در سایر رشته ها توسعه یابد. همچنین پروفسور کنینگر از اعلام آمادگی برای برقراری  رابطه سه جانبه بین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دانشگاه کنستانس و دانشگاه های عضو اتحادیه اروپا خبر داد.

 

لازم به ذکر است، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی دانشگاه  از دانشگاه های ایتالیا، بلغارستان و آلمان به سایر کشورهای اروپایی و بویژه اتحادیه اروپا از برنامه ها و سیاست های معاونت بین الملل دانشگاه است.

 

همچنین در ادامه میهمانان دانشگاه طی نشستی با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده علوم و تحققات اسلامی دیدار و پیرامون گسترش روابط علمی دانشگاه کنستانس آلمان و دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.

 

لازم به ذکر است، کارگاه آموزشی مدل های فلسفی ایمان توسط پروفسور گریفیون روز چهارشنبه هشتم و پنج شنبه ۹ مهر در اتاق سمینار دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان