۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شبکه موسیقی در آستانه راه‌اندازی
کد خبر: ۱۱۱۲۸۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شبکه موسیقی در آستانه راه‌اندازی

کارشناسان موسیقی و علاقمندان به این هنر، جای خالی شبکه موسیقی را در بین شبکه‌های تلویزیونی همواره گوشزد کرده‌اند؛ شبکه‌ای که راه‌اندازی آن با اما و اگرهایی روبه‌رو بوده است.

شبکه موسیقی در آستانه راه‌اندازی

به گزارش گروه فرهنگی صبح قزوین ، رییس دفتر موسیقی سازمان صداوسیما، ضمن اعلام خبر بالا توضیحاتی را درباره راه‌اندازی شبکه موسیقی و ضرورت این اتفاق بیان کرد.

 

محمد باقر معلم درباره راه‌اندازی شبکه موسیقی در تلویزیون، به نگاه رییس صداوسیما نسبت به راه‌اندازی این شبکه اشاره کرد و گفت:‌ با حضور آقای دکتر سرافراز و بستی که نگاه ایشان برای ارائه و عرضه موسیقی دارد، طراحی‌ها صورت گرفته است. برنامه‌ریزی‌ها نیز در حال انجام است و به امید خدا و همچنین کمک همه هنرمندان، در آینده نزدیک راه‌اندازی شبکه موسیقی در تلویزیون رقم خواهد خورد.

 

معلم در ادامه گفت‌وگوی خود درباره مراحل راه‌اندازی شبکه موسیقی یادآور شد: به هر حال طرح راه‌اندازی این شبکه ریخته شده است و اکنون در حوزه مطالعاتی است که امیدوارم به ثمر برسد و انجام شود.

 

وی همچنین زمان راه‌اندازی شبکه موسیقی را نامشخص خواند و گفت: بیشتر بر امیدواری راه‌اندازی شبکه موسیقی تاکید می‌کنم و اینکه ریاست سازمان صداوسیما در حوزه موسیقی نگاه باز دارد و کاملا از موسیقی سالم حمایت می‌کند. لذا این حوزه را هم پیش از اینکه به سخن دربیاید کارهای مطالعاتی‌اش انجام شده و امیدواریم که حتما به سرانجام برسد و راه‌اندازی شود.

 

رییس دفتر موسیقی صداوسیما در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با راه‌اندازی شبکه موسیقی در تلویزیون هنرمندان می‌توانند این شبکه را به عنوان محلی برای عرضه آثارشان بدانند، یادآور شد: حتما همین‌طور خواهد بود و این شبکه خانه هنرمندان اهل موسیقی خواهد بود؛ ضمن اینکه همین حالا هم شاید بیش از 80 درصد از افرادی که در عالم موسیقی کار می‌کنند با ما همکاری می‌کنند و با سازمان صداوسیما کار می‌کنند.

 

معلم در همین زمینه با بیان این مطلب که صداوسیما یک رسانه عمومی است و متعلق به همه مردم و هنرمندان است، یادآور شد: در حال حاضر فهرست 50 اثری که برای دفاع مقدس کار شده است از 40 هنرمند برگرفته است که این عدد گسترده‌ای است. منتها به جهت اینکه پوشش‌ها پراکنده است و محل عرضه جداست خیلی به چشم نمی‌آید.

 

رییس دفتر موسیقی صداوسیما در پایان گفت‌وگوی خود با اشاره به راه‌اندازی شبکه موسیقی در تلویزیون عنوان کرد: اگر این اتفاق بیفتد هنرمندان جلوه متمرکزتری در صداوسیما خواهند داشت و حتما این‌طور خواهد بود که شبکه موسیقی، خانه امن هنرمندان موسیقی باشد.

منبع: ایسنا

منبع: فرهنگی خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان