۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تجمع پرسنل درمانی و پشتیبانی مرکز بوعلی قزوین در اعتراض به جنایات آل سعود در منا
کد خبر: ۱۱۱۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

صبح امروز صورت گرفت

تجمع پرسنل درمانی و پشتیبانی مرکز بوعلی قزوین در اعتراض به جنایات آل سعود در منا

صبح امروز، پرسنل بیمارستان بوعلی‌سینا استان قزوین در اعتراض به جنایات رژیم آل سعود در خصوص فاجعه منا، در حیاط این بیمارستان تجمع کردند.

تجمع پرسنل درمانی و پشتیبانی مرکز بوعلی قزوین در اعتراض به جنایات آل سعود در منا
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، صبح امروز، پرسنل بیمارستان بوعلی‌سینا استان قزوین در اعتراض به جنایات رژیم آل سعود در خصوص فاجعه منا، در حیاط این بیمارستان تجمع کردند.
این پرسنل با این اقدام، اعتراض خود را در مورد اقدام زشت آل سعود، کوتاهی در امدادرسانی مصدومین این حادثه و اعلام آمادگی خود را جهت هرگونه خدمت امدادی و درمانی اعلام کردند.
این پرسنل بیانیه‌ای این شرح ذیل منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
والذین هاجرو فی سبیل الله، ثم قُتلو، او ماتو، لِیَرزُقونهم الله، رزقا حسنا
بار دیگر شاهد خیانت رژیم ملعون آل سعود شدیم. بی‌لیاقتی و اقدامات غیرمسئولانه آل سعود مسبب جان‌باختن چندین هزار زائر بیت الله الحرام و مومنان مهاجر الی الله در مکان الهی شد.
بی شک مشغول بودن به کشتار مردم مظلوم یمن و بی‌کفایتی شاهزادگان ملعون، این جنایت فجیع را به بار آورده است.
مادامی که این جنایتکار روی کار است باید منتظر شنیدن چنین اخبار تلخی باشیم. این جنایات بزرگ و نابخشودنی نشان می‌دهد که رژیم ظالم آل سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد.
امت اسلام به هوش باشند که این خاندان رذل، کمر جنگ با خدا را بسته و باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی را از سرزمین نزول وحی کم کنیم.
این نکته مهم را نباید فراموش کنیم که ریشه تمام این جنایات، شیطان بزرگ آمریکاست. چرا که اگر حمایت‌های دائمی او به همراه انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی نبود، هیچگاه حاکمیت این خاندان فاسد و بی‌کفایت بر سرزمین حجاز و خادمی حرمین شریفین شکل نمی‌گرفت.
چه خوش گفت پیر ما حضرت امام خمینی(ره) که ان‌شالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت. همچنین که اصحاب فیل با سپاه خداوند نابود شدند وعده الهی این بار نیز محقق خواهد شد و شاهد سرنگونی جنود کفر خواهیم بود.
این فاجعه بزرگ را به امام زمان (عج) و نایب بزرگوارشان، آیت الله خامنه‌ای و به امت اسلامی به ویژه ملت بزرگ ایران و علی الخصوص خانواده داغدار تسلیت عرض می‌نماییم و از خدای منان می‌خواهیم که به حق خون به ناحق ریخته شده این قربانیان مظلوم، شر صهیونیست‌ها و آل سعود و دولت جنایتکار آمریکا را از امت اسلامی کم کند.
والسلام علی من التبع الهدی







انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان