۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آتش نشانی قزوین، نایب قهرمان مسابقات آتش نشانی کشور
کد خبر: ۱۱۰۵۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین خبرداد

آتش نشانی قزوین، نایب قهرمان مسابقات آتش نشانی کشور

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین ابراز کرد: آتش نشانی قزوین توانست در مسابقات آتش نشانی کشور نایب قهرمان شود.

آتش نشانی قزوین، نایب قهرمان مسابقات آتش نشانی کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، صبحگاه مشترک نیروهای امدادی قزوین به مناسبت روز آتش نشانی در ایستگاه شماره 4 آتش نشانی استان برگزار شد.
در این مراسم مسئولین انتظامی، ارتش، سپاه، شورای شهر و گروه‌های امدادی حضور داشتند.
ابوالفضل ذوالقدر در این مراسم ابراز کرد: حدود 2 هفته پیش در این ایستگاه مسابقات کشوری آتش نشانان برگزار شد که تیم استان قزوین باوجود کلان شهرهایی چون مشهد و اصفهان، توانست رتبه نایب قهرمانی را کسب کند.
وی افزود: برای کسب این مقام، نیروهای آتش نشانی قزوین 4 ماه به صورت شبانه روزی تمرین کردند تا بتوانند بین 23 تیم برجسته کشور، بدرخشند.
ذوالقدر خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این ایستگاه در جنب اتوبان قرار دارد و پوشش کلیه حوادث اتوبان توسط ایستگاه 4 انجام می‌شود، تجهیزات جدیدی به مبلغ 800 میلیون تومان وارد ناوگان آتش نشانی شده تا خدمت‌رسانی به شکل بهتری انجام شود.
وی در ادامه گفت: همچنین برای بهبود عملکرد آتش نشانی در ماموریت‌های بزرگ، یک خودرو پشتیبانی مجهز با قیمت 200 میلیون تومان و یک دسته برش هیدرولیک به مبلغ 180 میلیون تهیه شده است.
در ادامه مسعود نصرتی، شهردار قزوین اظهار کرد: به تازگی نردبانی 55 متری به مبلغ 35 میلیارد تومان برای آتش نشانی قزوین خریداری شده که 3 چهارم هزینه آن توسط یک فرد خیر، وقف شده است.
وی تاکید کرد: باید به سمت و سویی برویم که وقوف خیرین در کارهای مانند تامین تجهیزات ایمنی استفاده شود.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان