۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین درمانگاه ویژه جانبازان در قزوین افتتاح می‌شود
کد خبر: ۱۱۰۵۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

درمانگاه ویژه جانبازان در قزوین افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از افتتاح درمانگاه ویژه جانبازان با هدف رسیدگی سریع به امور درمانی آنها تا پایان سال جاری در قزوین خبر داد.

 درمانگاه ویژه جانبازان در قزوین افتتاح می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مرتضی روزبه، استاندار قزوین در نشست صمیمی با جانبازان 70 درصد که در سالن اجتماعات گلزار شهدای قزوين برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 70 درصد مشکلات جانبازان قابلیت برطرف شدن دارند.
وی افزود: تحقق این مطلب نیازمند همت مسئولان استان قزوین است ضمن اینکه برخی از مشكلات نیز با توجه به محدود بودن امکانات، نياز به بازه زمانی طولانی دارد.
روزبه با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های صمیمی با ایثارگران عنوان کرد: اين نشست‌ها بايد با نظم و موضوع مشخص و با حضور چند تن از مسئولان استانی برگزار شود.
استاندار قزوین تصریح کرد: از تشکیل جلسه فوق تا یک ماه آینده، مسئولان مربوطه و جانبازان فرصت دارند تا موضوع‌های مطرح شده را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.
وی در ادامه بیان کرد: جانبازان پشتیبان و سرمایه نظام هستند و برگزاری این نشست‌ها حس بدهکاری مسئولان نظام را به جانبازان افزایش می‌دهد.
در ادامه غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: اقدامات لازم برای تاسیس درمانگاه ویژه جانبازان در حال انجام است که با اتمام عملیات اجرایی، افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اهداف تاسیس درمانگاه مذکور افزود: این درمانگاه با هدف رسیدگی سریع به امور درمانی جانبازان، تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطر نشان کرد: فاز اول مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوين با هدف رفع مشكلات درمانی، ‌روحی و روانی و بهبود وضعیت سلامتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به بهره‌برداری می‌رسد.
حقايق‌پور عنوان کرد: فاز اول مجتمع توان‌بخشی بنیاد قزوين شامل سالن ورزشی و استخر می‌باشد كه تاكنون 95 درصد پيشرفت فيزيكی داشته است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان