۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آیین عمامه‌گذاری طلاب مدارس علمیه استان با حضور امام جمعه قزوین
کد خبر: ۱۱۰۴۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فردا برگزار می‌شود؛

آیین عمامه‌گذاری طلاب مدارس علمیه استان با حضور امام جمعه قزوین

آیین مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه استان قزوین با حضور امام جمعه قزوین برگزار می‌شود.

 آیین عمامه‌گذاری طلاب مدارس علمیه استان با حضور امام جمعه قزوین
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین از برگزاری باشکوه مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه استان در هفته جاری خبر داد.
وی با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم و تسلیت شهادت جمعی از حجاج بیت الحرام در فاجعه منا گفت: این حادثه غم‌بار که بسیاری از خانواده‌های حجاج بیت الحرام را داغدار نمود ناشی از بی کفایتی و مدیریت اشتباه و عمل نکردن دولت سعودی به تعهدات و مسئولیت خود نسبت به حفظ جان حجاج بود.
افشار ادامه داد: این موضوع دردناک توسط مراجع داخلی و بین المللی برای احقاق حقوق جان باختگان و مجروحان این حادثه جانگداز به صورت دقیق و جدی باید بررسی شود.
وی خاطرنشان کرد: حادثه منا که به شهادت جمعی از حجاج بیت الحرام در کشور ما و سایر کشورها انجام شد به واقع غم بزرگی بود که بسیاری از خانواده ها را در ایام عید قربان و عید غدیر خم داغدار نمود که برای بازماندگان این حادثه از خدای منان طلب صبر می‌‎کنیم.
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین از برگزاری آیین مراسم عمامه گذاری طلاب علمیه قزوین در هفته جاری خبر داد و گفت: طلاب حوزه‌های علمیه بعد از 5 سال تحصیل در حوزه و کسب صلاحیت اخلاقی از معاونت حوزه و توان پاسخگویی به سوالات مردم می‌توانند ملبس به لباس روحانیت شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: معمولا در اعیاد اسلامی در حوزه‌های علمیه سراسر کشور این مراسم با حضور طلاب و اساتید و مراجع و علما به خصوص در شهر قم هم توسط مراجع عظام برگزار می‌شود.
حجت الاسلام افشار تصریح کرد: این مراسم باشکوه در هفته جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین –مدیریت حوزه علمیه و جمعی از اساتید و طلاب در سالن اجتماعات مسجد النبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان