۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استاندار قزوین آرامش را در استان حاکم کرده است/ مخالفان بجای ایجاد تشنج به فکر رشد و توسعه استان باشند
کد خبر: ۱۱۰۲۰۹ نویسنده: آیت الله اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس خبرگان در مصاحبه با صبح قزوین:

استاندار قزوین آرامش را در استان حاکم کرده است/ مخالفان بجای ایجاد تشنج به فکر رشد و توسعه استان باشند

نماینده قزوین در مجلس خبرگان گفت: استاندار قزوین توانسته فضای استان را به دور از تشنج‌ها و سیاسی کاری‌ها آرام نگه دارد و نگاهش به جای حزب گرایی به رشد و توسعه استان و رفع نقاط ضعف‌ است.

استاندار قزوین آرامش را در استان حاکم کرده است/ مخالفان بجای ایجاد تشنج به فکر رشد و توسعه استان باشند
آیت الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با بیان اینکه به طور قطع رئیس جمهور به دنبال حفظ آرامش در کشور است، اظهار کرد: انتظار ما از دولتی‌ها حفظ آرامش در استان است.
وی در ادامه افزود: آقای روزبه در جایگاه نماینده عالی دولت در استان تا به امروز عاملی برای حفظ آرامش در استان بوده و انتظار ما از مسئولین ذی ربط و گروه‌ها و احزاب این است که زمینه را برای از بین بردن این آرامش فراهم نکنند.
امام جمعه تاکستان ادامه داد: سیاسی بازی‌ها، ایجاد اختلاف و تفرقه به استان ما آسیب می‌زند و مانع رشد و توسعه می‌شود.
وی تصریح کرد: استاندار قزوین توانسته فضای استان را به دور از تشنج‌ها و سیاسی کاری‌ها آرام نگه دارد و نگاهش به جای حزب گرایی به رشد و توسعه استان و رفع نقاط ضعف‌ است.
اسلامی با بیان اینکه امروز چه کسانی در پشت پرده کارشکنی برای تغییر استاندار قزوین قرار دارند؟ اذعان کرد: این جریان در این دو سال اخیر نتوانسته به منافع حزبی خود دست پیدا کند بنابراین در حال فشار به دولت، برای تغییر استاندار است.
وی عنوان کرد: آیت الله باریک بین، حجت الاسلام عابدینی و نمایندگان چهارگانه استان بر مشی اعتدالگرایانه استاندار قزوین اذعان دارند، چرا عده‌ای با کنار گذاشتن نظرات این بزرگان استان به دنبال هجمه به استاندار هستند؟
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان کرد: امسال دو انتخابات بزرگ و حساس در پیش رو داریم بنابراین تغییر استاندار به نفع استان ما نیست؛ بلکه باید با حفظ وحدت بین جریان‌های مختلف زمینه خشنودی دشمن را فراهم نکنیم.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان