۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین افرادی که وزن ایمانشان کم است در دین جای ندارند
کد خبر: ۱۰۹۹۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبگرم:

افرادی که وزن ایمانشان کم است در دین جای ندارند

حجت الاسلام صالحی: افرادی که وزن ایمانشان کم است در دین جای ندارند زیرا زود از پای در می آیند.

افرادی که وزن ایمانشان کم است در دین جای ندارند
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، حجت الاسلام علی صالحی در جلسه هیئت عاشقان ولایت سپاه شهرستان آوج با اشاره به اینکه همه افراد دارای ارزش و مقام خاصی هستند بیان کرد: تلاش همه انسان ها بر این است که خود را به مقام های بالاتر چه در دنیا و چه در آخرت برسانند در این میان آنچه می تواند تاثیرگذار باشد انجام اعمال نیک و شایسته است.
وی با بیان اینکه نارضایتی ها در ذات درونی و بیرونی انسان موجب انقلاب می شود افزود: افرادی که وزن ایمانشان کم است نمی توانند در دین جای داشته باشند زیرا با یک باد گناه لغزش پیدا کرده و از پای در می آیند.
صالحی ایمان ، خوف ، ادب ، حیاء ، غیرت و مهارت را از معیار های سنجش اعمال دانست و گفت: جایزه خوف این است که خداوند متعال به این افراد جنة عطا می کند که هم دنیایی و هم آخروی است.
امام جمعه آبگرم با تاکید بر اینکه بسیجی باید در همه جا حضور فعال داشته باشد اظهار داشت: مطالعه کردن و استوار بودن در زمانی که هجمه های تبلیغاتی دشمن فراوان شده است می تواند در مقابل آن ها سپری برای جلوگیری از نفوذ باشد.
حجت الاسلام علی صالحی ادامه داد: اگر هر شخص و کشوری نسبت به کشتار و جنایات وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بی تفاوت باشد از غیرت و جوانمردی به دور بوده است زیرا حس مسلمانی و انسان دوستی بر این امر تاکید دارد که همواره از مظلومان عالم حمایت کنیم.
وی پیرامون بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: اخلاص ، آمادگی در تمامی عرصه ها ، ایثار و گمنامی از ویژگی های بسیجیان است که باید در کشورمان همانند دوران هشت ساله دفاع مقدس ظهور و بروز یابد.
صالحی پیرامون مقام شهدا در روز قیامت افزود: شهدا افرادی بودند که با جان فشانی های خود این امنیت و آرامش را برای جامعه ما ارزانی کردند آنها به مقامی می رسند که در نزد خداون0عد روزی می خورند.
امام جمعه آبگرم بیان کرد: با توجه به فرموده امام صادق(ع) در روز قیامت همه شهدا از صدر اسلام تا کنون به مقام حضرت ابوالفضل(ع) غبطه می خورند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان