۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۲۸۲ مدرسه استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۰۹۴۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین:

جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۲۸۲ مدرسه استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین از برگزاری جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۲۸۲ مدرسه استان قزوین خبر داد.

جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۲۸۲ مدرسه استان قزوین برگزار می‌شود
هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اظهار کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان، روز چهارشنبه 8 مهر ماه در یک هزار و 282 مدرسه سطح استان برگزار می‌شود.
وی افزود: زنگ عاطفه‌ها به صورت نمادین با حضور مسئولین استانی ساعت 9 و 30 دقیقه در مدرسه دخترانه حضرت زینب(س) واقع در خیابان رسالت قزوین به صدا در خواهد آمد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: سال گذشته مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده از مدارس سطح استان 4 میلیارد و 509 میلیون ریال بود.
وی تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده با نظر اولیاء و مربیان و با محوریت مدیر مدرسه با حفظ کرامت انسانی و عزت نفس در میان دانش‌آموزان محروم همان مدرسه توزیع می‌شود.
صفری در ادامه بیان کرد: در مدارس برخوردار، کمک‌های جمع آوری شده با هماهنگی کمیته امداد و مدارس به دانش‌آموزان نیازمند سایر مدارس اختصاص داده می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به هدف اصلی اجرای جشن عاطفه‌ها در تامین مایحتاج دانش‌آموزان در آستانه شروع سال تحصیلی همچنین نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در میان دانش‎آموزان تصمیم گرفته شد که این مراسم در دو مرحله برگزار شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سال جاری با شعار "مهر در انتظار همدلی" در روزهای 26 و 27 شهریور ماه با برپایی بیش از دو هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان برگزار شد.
گفتنی است، بیش از 3 هزار و 400 دانش‌آموز استان قزوین تحت پوشش کمیته امداد هستند.
انتهای پیام/7003





دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان