۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۸ هزار و ۳۰۰ واحد فرسوده شهری استان قزوين نوساز شد
کد خبر: ۱۰۹۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير عامل شركت عمران و مسكن سازان:

۸ هزار و ۳۰۰ واحد فرسوده شهری استان قزوين نوساز شد

علمي: از ابتدای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده، هشت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن در این استان نوسازی شدند.

۸ هزار و ۳۰۰ واحد فرسوده شهری استان قزوين نوساز شد

به گزارش صبح قزوين، علمي مدير عامل شركت عمران و مسكن سازان استان قزوين گفت: از ابتدای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده، هشت هزار و 300 واحد مسکن در این استان نوسازی شدند.

علمي اظهار كرد: با احداث این تعداد واحد نوساز توسط یک هزار و 800 متقاضی در 16 هزار و 500 متر مربع بیش از 368 هزار متر مربع به فضای مسکونی و 11 هزار و 200 متر مربع به معابر شهری استان قزوین اضافه شده است.

وي در ادامه افزود: قرار است هر سال 10 درصد از بافت هاي فرسوده شهري بازسازي شود كه ارائه تسهیلات بدون سپرده کم بهره توسط دولت و تخفیف در صدور پروانه و عوارض توسط شهرداری ها از مهمترین عامل محرک ساکنان و سرمایه گذاران برای ساخت مسکن در بافت فرسوده است.

اين مسئول با اشاره به آسيب پذير بودن بافت فرسوده به دليل قدمت و تخريب ناشي از كمبود تاسيسات و تجهيزات شهري، مشاركت ساكنان را در اجراي صحيح و موفق طرح هاي نوسازي و احياي بافت فرسوده مهم دانست.

علمي تاكيد كرد: شركت عمران و مسكن سازان استان به منظور تسهيل در نوسازي، احيا و بهسازي بافت فرسوده شهرهاي استان طرح تفصيلي ويژه بافت فرسوده شهريهاي الوند، تاكستان و قزوين را در دست اجرا دارد.

انتهاي پيام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان