۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کدام اختیارات بنا راراضی به بازگشت کرد/ابهاماتی که باید برطرف شود
کد خبر: ۱۰۹۲۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کادر فنی همیشگی برمی‌گردد

کدام اختیارات بنا راراضی به بازگشت کرد/ابهاماتی که باید برطرف شود

محمد بنا درحالی پس از حدود یکسال و نیم به عنوان سکاندار تیم ملی کشتی فرنگی معرفی شد که نمایندگان ایران باید کمتر از یکسال دیگر در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان به میدان بروند.

کدام اختیارات بنا راراضی به بازگشت کرد/ابهاماتی که باید برطرف شود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمد بنا روز گذشته پس از مذاکرات مثبت با رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی تصمیم به بازگشت گرفت و بلافاصله اعلام کرد نخستین اردوی هماهنگی فرنگی کاران نیز باید از روز ۱۲ مهرماه آغاز شود.

پس از این اتفاق مثبت در کشتی فرنگی ایران می شد به راحتی حدس زد که تیم قبلی محمد بنا دوباره به کادر فنی تیم ملی دعوت شوند و دوباره شاهد حضور مربیانی همچون رسول جزینی، محمدعلی چمیانی، برادران اسفندیاری فر، فرهاد اسماعیل‌نژاد، بهروز حضرتی‌پور و سرپرست همیشگی تیم ملی در زمان محمد بنا، یعنی حسام الدین جعفری باشیم. البته هنوز حکمی برای این مربیان صادر نشده و قرار است نفرات پیشنهادی محمد بنا پس از بررسی شورای فنی به کادر فنی تیم ملی اضافه شوند.

از سویی دیگر هنوز جزئیات زیادی از مذاکرات خادم و بنا منتشر نشده و هیچکس نمی داند اختیارات سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی تا چه میزان تعریف شده، ولی مطمئنا اختیارات بنا تا اندازه ای بوده که وی با رضایت کامل این مسئولیت را قبول کرده، چراکه علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی معتقد است بنا با برگزاری رقابتهای انتخابی در تمامی اوزان به جز وزن حمید سوریان موافقت کرده است.

آنچه مسلم است محمد بنا همانطور که در اظهار نظر کوتاه و مختصر خود بعد از قبول سرمربیگری تیم ملی به اطرافیانش اعلام کرد: مهمترین هدفش موفقیت و بازگشت کشتی ایران به جایگاه قابل قبولی در المپیک ۲۰۱۶ برزیل است و باید قهرمانان باتجربه و نامدار خود را هر چه زودتر از نظر روحی و روانی مهیای حضور در میادین بزرگ کند.

به هر حال فصل جدید کشتی فرنگی ایران با رفتن حسن بابک و احد پازاج از راس امور و حضو ر محمد بنا و همکارانش از روز گذشته آغاز شده و باید منتظر ماند و دید که آیا وضعیت ناامیدکننده فرنگی کاران در رقابتهای جهانی آمریکا در آینده ای نزدیک بهبود خواهد یافت یا خیر؟   


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان