۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شکستن حصر آبادان به ما آموخت با مقاومت می‌توان همه تهدیدها و تحریم‌ها را در هم شکست
کد خبر: ۱۰۹۲۳۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شکستن حصر آبادان به ما آموخت با مقاومت می‌توان همه تهدیدها و تحریم‌ها را در هم شکست

وزیر دفاع گفت: حصر آبادان و مقاومت مردم و رزمندگان در این شهر تحت محاصره به ما آموخت با مقاومت و ایثار می‌توان همه تهدیدها، حصرها و تحریم‌ها را در هم شکست و پیروزی را با صلابت رقم زد.

شکستن حصر آبادان به ما آموخت با مقاومت می‌توان همه تهدیدها و تحریم‌ها را در هم شکست

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیستمین نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی کشور که به میزبانی وزارت دفاع  برگزار شد، طی سخنانی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تبریک پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان، از عملیات پیروزمند ثامن الائمه که منجر به شکست حصر آبادان شد، بعنوان نقطه عطفی در حماسه جاوید دفاع مقدس و سرپل پیروزی های  بزرگ رزمندگان اسلام یاد کرد و افزود: حصر آبادان و مقاومت مردم و رزمندگان در این شهر تحت محاصره به ما آموخت که با مقاومت و ایثار می توان همه تهدیدها، حصرها و تحریم ها را در هم شکست و پیروزی را با صلابت رقم زد.

دهقان با بیان اینکه فرایند ارتباطات باید همواره پویا، موثر و سازنده باشد، تصریح کرد: اطلاع رسانی یکی از ارکان مهم دستگاه های اجرایی است که می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی و تعامل سازنده میان مردم و مسئولان نقش مهمی ایفا کند.

وزیر دفاع گفت: اطلاع رسانی و اقناع سازی، زمینه های جلب حمایت عموم مردم را فراهم و منجر به ایجاد فضایی اعتماد برانگیز در جامعه می گردد که در صورت استمرار، تبدیل به موج و موج آفرینی خواهد شد.

دهقان با تبیین ویژگی های قدرت نرم گفت: لازم است انبوه سازی و گزیده سازی را مورد توجه قرار داده و علاوه بر جنبه های علمی، به حوزه های عملی این حرفه نیز توجه ویژه ای داشت.

وزیر دفاع با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی مستمر و بیان این نکته که همپای خدمات دولت، اطلاع رسانی موثر شکل نگرفته است، گفت: باید دستگاه های اطلاع رسانی، مثل هفته دولت، هر روز گزارش اقدامات و فعالیت های خود را به مردم ارائه کنند و هفته دولت باید تبلور و نقطه اوج رابطه میان دولت و ملت باشد.  

وزیر دفاع با بیان اینکه ما امروزه در عصر دوفضایی شدن جهان  زندگی می کنیم، افزود: امروزه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ضمن ایجاد دنیای جدید، بسترهای لازم را برای شکل گیری  ذهنیت های جامعه ایجاد کرده اند که به شدت رفتارها را نیز تحت تاثیر قرار داده است  و وظیفه مراکز اطلاع رسانی و روابط عمومی ها تبدیل تهدیدهای این فناوری نوین ارتباطی به فرصت های جدید است.  

دهقان، با بیان اینکه در این مدت کوتاه، کارهای بسیار سازنده و بزرگی توسط دولت یازدهم صورت گرفته است، افزود: متولیان اطلاع رسانی در دستگاه های اجرایی باید این اقدامات سازنده را به صورت هنرمندانه و اقناعی به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به هنگام می تواند ضمن ایجاد آرامش در جامعه، موجبات افزایش کارآمدی دولت را نیز فراهم کند.

وزیر دفاع گفت: دولت با راهبرد افزایش ارتباط هرچه بیشتر با مردم مصمم است امید و نشاط را در جامعه فزونی بخشیده، زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم را فراهم کند زیرا این مهم موجبات رشد و تعالی در همه حوزه ها خواهد شد.

در ابتدای این نشست علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت طی سخنانی با ارائه گزارشی از اقدامات دستگاه های اجرایی در هفته دولت بر ضرورت آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل اقدامات انجام گرفته در این هفته با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های اطلاع رسانی، تبلیغی و اقناعی تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان