۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هشدار به مسئولان درباره امنیت کاروان‌های اربعین حسینی/بررسی وضعیت امنیت مرزهای غربی
کد خبر: ۱۰۸۶۰۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هشدار به مسئولان درباره امنیت کاروان‌های اربعین حسینی/بررسی وضعیت امنیت مرزهای غربی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از هشدار کمیسیون متبوعش به مسئولان درباره امنیت کاروان‌های اربعین حسینی خبر داد.

هشدار به مسئولان درباره امنیت کاروان‌های اربعین حسینی/بررسی وضعیت امنیت مرزهای غربی

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، به ارائه گزارشی از نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: کمیسیون در جلسه عصر امروز فاجعه منا را مورد بحث و بررسی قرار داده و آن را محکوم کرد و نشانه بی‌کفایتی خاندان سعودی در اداره امور حرمین شریفین قلمداد نمود.

وی افزود: همچنین در این جلسه آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان و جان‌باختگان فاجعه منا مورد بررسی قرار گرفت و بر رسیدگی سریع به وضعیت آنها، بازگشت حجاج و آینده‌نگری درباره موسم حج تأکید شد.

شفیعی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه تأکید شد که وزارت امور خارجه باید در چارچوب شرایط جدید، دیپلماسی جدیدی را در ارتباط با عربستان سعودی در پیش گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تأکید کرد: در ادامه جلسه وضعیت امنیت مرزی به ویژه امنیت مرزهای غربی، قاچاق کالا در نواحی مرزی به خصوص مرز خسروی، قاچاق و مصرف مواد مخدر در کشور و تداوم حضور غیرقانونی اتباع بیگانه در ایران و آثار این موضوع بر امنیت ملی کشور مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین در این جلسه به مسئولان کشور درباره رعایت امنیت کاروان‌های اربعین حسینی هشدار داده شد به ویژه با توجه به اینکه رژیم سعودی در پی تحت‌الشعاع قرار دادن حادثه مناست.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان