۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شوراهای اسلامی با روحیه بسیجی کار کنند
کد خبر: ۱۰۸۵۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آوج:

شوراهای اسلامی با روحیه بسیجی کار کنند

موسوی: شوراهای اسلامی با روحیه بسیجی کار کنند.

شوراهای اسلامی با روحیه بسیجی کار کنند
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، سیدعبدالله موسوی در مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهرستان آوج که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید ضمن عرض خیر مقدم به کلیه شوراهای اسلامی، بیان کرد: خدا را شاکریم که بار دیگر تبلور مردم سالاری دینی را در سطح شهرستان مشاهده کردیم که در سرنوشت کشور خود این مردم دخیل هستند.
وی افزود: همه شوراهای اسلامی مورد توجه جامعه شهرستان هستید مسئولیت سنگینی را به عنوان نماینده مردم بر گردن خود باید بکشید در این راستا مقام معظم رهبری توصیه هایی برای برای همه مسئولین داشته اند که باید نصب العین خود قرار دهیم.
موسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: انتخابات سال 92 تبلور حضور سیاسی مردم بود که نشان داد هنوز بعد از 34 سال مردم پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.
فرماندار شهرستان آوج پیرامون اینکه در خدمت به مردم با روحیه بسیجی ، ساعت ، مکان و زمان را لحاظ نمی شود خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی با توجه به اینکه از سوی مردم انتخاب شده اند باید با ارتباط دائمی و چهره گشاده داشته باشند تا از مردم فاصله نگیرند.
سیدعبدالله موسوی تصریح کرد:باید کار مردم را بر اساس ضوابط و قانون برطرف کرد در این زمینه مبارزه با تجمل گرایی ، فساد و رشوه گیری در شهرداری ها و دهیاری ها صورت گیرد تا زمینه پیشرفت ها را شاهد باشیم.
وی اظهار داشت: خیلی دقت کنید و ببینید که در کجا باید مسائل اقتصلدی هزینه شود زیرا سلامت مجموعه شهرداری به وسیله شوراهای اسلامی محفوظ می ماند.
موسوی خدمت به مردم ، وظیفه شناسی و عمل به قانون همراه با دلسوزی را از شاخصه های مهم شوراهای اسلامی دانست و گفت: این مسئولین باید بر اساس چهارچوب و ضابطه ها حرکت کنند و منویات مقام معظم رهبری را پیش روی خود قرار دهند.
فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: هر کجا که اعضای شوراهای اسلامی اتحاد و انسجام بالایی داشته باشند در پیشرفت های عمرانی ، اجتماعی و سیاسی نقش بسزایی خواهند داشت.
سیدعبدالله موسوی افزود: اگر می خواهیم شهرستان از حاشیه ها و ضعف ها بدور باشد باید وحدت و همکاری خودمان را بیش از پیش کنیم تا شاهد رشد و پیشرفت در سطح شهرستان باشیم.
موسوی در پایان افزود: فرمانداری و بخشداری به عنوان مشاوران امین و بی جیره و حقوق در خدمت شما هستند در این راستا قبل از هر مصوبه ای با کمیته منطبق همکاری و مشورت کنید.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان