۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین توضیحات برادر مرحوم حاجی حسنی درباره شایعات فضا‌ی مجازی/ رهبر انقلاب متأثر شدند
کد خبر: ۱۰۸۴۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

انتقاد از شایعاتی در فضای‌های مجازی

توضیحات برادر مرحوم حاجی حسنی درباره شایعات فضا‌ی مجازی/ رهبر انقلاب متأثر شدند

برادر زنده یاد محسن حاجی حسنی کارگر با اشاره به تماس رئیس شورای عالی قرآن و عرض تسلیت وی گفت: آقای مقدم خبر درگذشت محسن را به رهبر معظم انقلاب رسانده و معظم‌له متأثر شدند و صحبت‌هایی که در فضا‌های مجازی مطرح می‌شود شایعه است.

توضیحات برادر مرحوم حاجی حسنی درباره شایعات فضا‌ی مجازی/ رهبر انقلاب متأثر شدند
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین ، مصطفی حاجی حسنی کارگر برادر زنده‌یاد محسن حاجی حسنی قاری جان باخته در فاجعه منا از تماس سید‌علی مقدم رئیس شورای عالی قرآن با وی خبر داد و گفت: آقای مقدم طی تماسی با من ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت محسن گفتند: ما خبر درگذشت آقای محسن حاجی‌حسنی را به مقام معظم رهبری رساندیم و ایشان متأثر شدند.

وی با انتقاد از بیان شایعاتی در فضای‌های مجازی گفت: متأسفانه در برخی فضاهای مجازی شایعاتی مبنی بر صحبت‌ها و واکنش‌ مقام معظم رهبری از درگذشت محسن منتشر شده که هیچ‌کدام صحت ندارد و امیدوارم با این شفاف‌سازی جلوی این حرف‌ها گرفته شود.

برادر زنده‌یاد محسن حاجی‌حسنی با تأیید خبر درگذشت این قاری بین‌المللی قرآن کریم گفت: خود من تصویر پیکر بی‌جان برادرم را دیدم و متأسفانه این خبر صحت دارد، اما نمی‌دانم چرا برخی از دوستان شایعاتی مبنی بر زنده بودن محسن و حضور وی در بیمارستان‌های عربستان را منتشر می‌کنند و با این کار قلب ما را بیشتر جریحه‌دار می‌کنند.

مصطفی حاجی‌حسنی ضمن درخواست از همه مردم خصوصاً اهالی قرآن مبنی بر دامن نزدن به شایعات گفت: به هر حال مصیبتی عظیم بر ما وارد شده و محسن عزیز را از دست دادیم و من ضمن تشکر از همه دوستان برای ابراز همدردی با ما از آنها می‌خواهم به شایعات دامن نزنند و با این کار قلب داغ‌دیده ما را اندکی تسلی بخشند.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان