۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین گزارش ها نشان می دهد دولت سعودی در فاجعه منا مقصر واقعی است
کد خبر: ۱۰۸۰۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

لاریجانی:

گزارش ها نشان می دهد دولت سعودی در فاجعه منا مقصر واقعی است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجموع گزارش ها نشان می دهد که دولت سعودی در فاجعه منا مقصر واقعی است و در کار خود برای عمل عبادی مهم در عالم اسلام ، دچار غفلت و سوء مدیریت بوده است.

گزارش ها نشان می دهد دولت سعودی در فاجعه منا مقصر واقعی است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، علی لاریجانی صبح یکشنبه در آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود: امت اسلامی و ملت بزرگ ایران عزادار است به خاطر حادثه دردناکی که در منا رخ داد و تعداد زیادی از زائران خانه خدا به وضع اسفبار به خاک و خون کشیده شدند این حادثه اسفناک دل همه مسلمانان را به درد آورد.
وی ادامه داد: امروز وزیران کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر امور خارجه در جلسه غیر علنی توضیحات کافی در ابعاد این حادثه و اقداماتی که دولت در حوزه های مختلف در این زمینه انجام داده، ارایه کردند و ما تشکر می کنیم و حتما باید این اقدامات پیگیری شوند.
عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: متاسفانه وقتی همه ابعاد قضیه مطالعه می شود، نشان می دهد که دولت سعودی در انجام این امر سهل انگاری داشتند و به موقع خدمات رسانی نشده و تدبیر لازم بعد از حادثه نداشته اند که جلوی تبعات آن را بگیرند و به جای اظهار پشیمانی حرفهایی می زنند که مثل نمک پاشیدن روی زخم است.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان