۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آل‌سعود غده سرطانی آمریکا و اسرائیل است/ باید فریاد برائت از خائنان حرمین شریفین بلند شود
کد خبر: ۱۰۷۹۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین در بیانیه ای تصریح کرد

آل‌سعود غده سرطانی آمریکا و اسرائیل است/ باید فریاد برائت از خائنان حرمین شریفین بلند شود

آل‌سعود غده سرطانی ای است که با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها در سالهای گذشته، امت اسلامی را از طرق مختلف آزرده خاطر کرده که همه این وقایع، نشان ازبی کفایتی آل‌سعود به عنوان برگزار کننده مراسم حج ابراهیمی است.

آل‌سعود غده سرطانی آمریکا و اسرائیل است/ باید فریاد برائت از خائنان حرمین شریفین بلند شود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت سرزمین منا بیا نیه ای صادر نمود که به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا الیه راجعون
"و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله"
باکمال تأثر و تأسف، در ایام پرشکوه حج امسال، شاهد حادثه ناگوار در منا بودیم که به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از زائران بیت‌الله الحرام منجر شد و خانواده های بسیاری را در عید قربان عزادار نمود.
سوء مدیریت ،بی تدبیری و کج اندیشی های آل سعود ، بار دیگر موجب آزرده خاطر کردن امت اسلامی گشت. بی کفایتی عربستان سعودی که چندی پیش مسبب سقوط جرٍثقیل بر سر زائران خانه خدا بود ، این بار به خاطر عبور کاروان پسر پادشاه سعودی باعث فاجعه و جنایتی فجیع تر شد که به کشته و زخمی شدن بیش از ۴۰۰۰ نفر مسلمان زائر منجر شد.
بعد از این رخداد تلخ مقام معظم رهبری در بخشی از پیام تسلیت خود به بازماندگان این حادثه خونین اعلام کردند: " دولت سعودی موظف است مسئولیت سنگین خود را در این حادثه تلخ پذیرفته و به لوازم آن به قاعده حق و انصاف عمل کند. مدیریت غلط و اقدامات ناشایسته که عامل این فاجعه بوده نباید از نظر دور بماند."
دولت تکفیری آل سعود که در ماه های اخیر مشغول به جنایت جنگی و کشتار وحشیانه مردم بی دفاع یمن بوده و از هیچ جنایتی حتی در اعیاد مسلمین هراسی ندارد ، گویا تمامی وقت و انرژی خود را برای کشتار مسلمانان در یمن و مسلح کردن گروه های صهونیستی-تکفیری همچون داعش گذاشته است و مدیریت مراسم حج به حاشیه رانده شده است و با این کار جنایات و خونخواری خود را از صنعا تا منا تکمیل نمود .
آل‌سعود غده سرطانی ای است که با همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها در سالهای گذشته ، امت اسلامی را از طرق مختلف آزرده خاطر کرده که همه این وقایع ، نشان ازبی کفایتی آل سعود به عنوان برگزار کننده مراسم حج ابراهیمی است. آل سعود، در ماجرای قتل عام حاجیان در مکه و منا پرونده‌ای قطور دارد که افتادن جرثقیل در چند روز قبل ، آتش‌سوزی هتل ، خفگی بیش از ۱۴۰۰ زائر در تونل ، سقوط پنکه سقفی ، حادثه پل جمرات ، آتش سوزی چادرهای مصری ها در منا و حمله تروریستی به زائران ایرانی بیت‌الله الحرام در ذی حجه سال ۶۶ از جمله اقداماتی است که نمیتوان همه آنها را حادثه نامید! در طی ۳۰ سال گذشته بیش از ۸۶۰۰ حاجی دچار مرگ و جراحت شدند که حادثه دانستن همه آنها خیالی واهی بیش نیست. حکومت سعودی ناکامی و ناتوانی امنیتی و اخلاقی خود در حمایت از حجاج بیت الله الحرام را بارها به اثبات رسانده و الحق که این خاندان ،خائنین به حرمین شریفین هستند .
مسلمانان باید امروزه بیش از گذشته با یکدیگر متحد شوند و در سراسر امت اسلامی فریاد برائت از خائنان حرمین شریفین سر دهند و در برابر سفارت آل سعود فریاد بزنند که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. مسلمانان نباید بیش از این به سگان آل سعود اجازه دهند تا موجبات حوادث بیشتری را فراهم آورد. آل سعود که با حمایت انگلیس بر حجاز مسلط شد ، اکنون فرقی با کفاری که به اربابان خارجی خود خوش خدمتی میکنند، ندارد .
تمامی جنایات گذشته آل سعود ، ضرورت بازنگری در اداره حرمین شریفین را بر همگی گوشزد میکند. مدیریت حج باید به کشورهای اسلامی واگذار شود تا از انحصار خاندان تکفیری صهونیستی سعودی خارج شود.آل سعود با هدایت صهونیستها در صدد کشتارهای بیشترعلیه حجاج بیت الله الحرام هستند که همه این جنایات برای به تعطیلی کشاندن حج است اما به حول قوه الهی این کنگره عظیم هر سال پر شکوه تر از سال قبل برگزار خواهد شد و وعده خداوند محقق شده و همه مسلمین جهان با ظهور حضرت ولیعصر (عج) و در سایه توجهات ایشان حجی پر شور و راستین را به جا خواهند آورد و خائنین حرمین شریفین را مجازات خواهند کرد.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن محکوم کردن این جنایت آل سعود و تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) ، مسلمانان جهان و خانواده شهدای مظلوم سرزمین منا، از دستگاه دپیلماسی کشور خواستار پیگیری سریع و دقیق این موضوع از مجامع بین المللی بوده تا مقصرین این جنایت به سزای اعمال ننگین خود برسند .
همچنین از سازمان کنفرانس کشور های اسلامی درخواست می گردد تا تمام تلاش خود را در جهت به دست گرفتن مدیریت مناسک حج و تولیت حرمین شرفین کرده تا دست این خاندان خائن صهیونیستی از اماکن مقدسه کوتاه گردد.

انتهای پیام/


منبع: پایگاه خبری دانشجویان قزوین «کیوسن

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان