۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در خانه های فرهنگ محمدیه و نواب صفوی قزوین
کد خبر: ۱۰۷۱۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وزیری نژاد خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در خانه های فرهنگ محمدیه و نواب صفوی قزوین

وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی قزوین برپا شد.

 برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در خانه های فرهنگ محمدیه و نواب صفوی قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سعید وزیری نژاد افزود: همچنین در این نمایشگاه آثار برگزیده دفاع مقدس نظیر کتاب های پرواز تا بی نهایت شهید بابایی، پا به پای آفتاب،خانه های نرم کوشک، ناگفته های جنگ و ... در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
برگزاری مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس
وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت کتاب پا به پای آفتاب در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی خبر داد و اظهار داشت: امید است با برگزاری چنین برنامه هایی شاهد آشنایی نسل جوان با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان، شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس باشیم.
هشت سال دفاع مقدس، پشتوانه ای سرشار از شهامت و ایثار و ایمان برای ملت ایران است
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس، پشتوانه ای سرشار از شهامت و ایثار و ایمان برای ملت ایران است که هزینه مادی و معنوی برای بزرگداشت این هفته، یک سرمایه‌ گذاری مطمئن برای استحکام پایه های نظام است.
وزیری نژاد با بیان این مطلب که شهدا و ایثارگران الگوهای ایثار و شهادت هستند، افزود: لذا همه اقشار مختلف جامعه باید در زنده نگه داشتن این ارزش ها بکوشند.


انتهای پیام/7008

منبع: شهرداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان