۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز دولت‌آباد برگزار شد
کد خبر: ۱۰۷۰۷۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز دولت‌آباد برگزار شد

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز دولت آباد در روستاهای گیشی، قلعه بالاوقمشان از توابع شهرستان هرند برگزار شد.

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز دولت‌آباد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه صبح قزوین ، گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز دولت آباد با حضور ۳۵ نفر از خواهران و ۲۵ نفر از برادران دانشجوی بسیجی در روستاهای گیشی، قلعه بالاوقمشان از توابع شهرستان هرند حضور یافتند.

 

این گروه جهادی به صورت جمعی در زمینه‌های مختلف عمرانی که شامل رنگ آمیزی جداول، ایزوگام و پلاسترکشی مسجد و مدرسه، زیبا سازی مدارس، گچ کاری و دیوارنویسی و نقاشی روی دیوار در سطح این روستاها بود فعالیت کردند.

 

برگزاری کلاس‌های آموزشی (مهد کودک همراه با آموزش نقاشی و بازی‌های کودکانه، زبان انگلیسی، ریاضی، کلاس قرآن و احکام، کاراته و..) و حضور در جمع خانواده شهدای روستا و تکریم از مقام شامخ آنها از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد بود.

 

علی زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد هدف این گروه را پاسداشت فرهنگ جهاد و شهادت در بین دانشجویان و زدودن غبار فقر فرهنگی و اقتصادی از چهره مناطق محروم کشور دانست.

 

وی در ادامه گفت: جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد با حضور در مسجد روستا به تشکیل کلاس‌های شجره طیبه صالحین و حلقه‌های معرفت پرداختند.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نوراستان اصفهان گفت: دانشجویان در اوقات فراغت نیروها به تشکیل کلاس های حلقه های صالحین در محل اسکان به طور منظم می‌پرداختند.

 

زمانی در ادامه تشریح اقدامات جهادگران بسیجی گفت: دانشجویان جهادگر با فضاسازی معنوی، محل اسکان خود را با قرآن، پوستر، عکس و جملات زیبا و تأثیرگذار متناسب با موضوع جهاد آذین بسته بودند و با برگزاری گردش‌های صبحگاهی قبل از شروع کلاس‌ها جهت حضور فعال جهادگران در عرصه کار، پخش نوای اذان صبح در محل خوابگاه و قرائت دعای عهد، نشاط معنوی را در فضای اردو برقرار کرده بودند.

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان