۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین استقلال۳ - راه‌آهن ۳ / توقف آبی‌ها در شب عجیب آزادی!
کد خبر: ۱۰۶۸۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

لیگ‌برتر فوتبال در ایستگاه‌هفتم

استقلال۳ - راه‌آهن ۳ / توقف آبی‌ها در شب عجیب آزادی!

دیدار تیم‌های راه‌آهن و استقلال در ورزشگاه‌آزادی ۳ بر ۳ مساوی به پایان رسید.

 استقلال۳ - راه‌آهن ۳ / توقف آبی‌ها در شب عجیب آزادی!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، در ادامه هفته هفتم لیگ‌برتر پانزدهم از ساعت 18:30 در ورزشگاه‌آزادی تیم فوتبال استقلال میزبان راه‌آهن بود که این دیدار 3 بر 3 مساوی به پایان رسید تا 2 امتیاز حساس از دست مظلومی بپرد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، میثم مجیدی، فخرالدینی، امین حاج‌محمدی، عمران‌زاده، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، کرار جاسم(پروپجیچ)، خسرو حیدری، آرش برهانی(جابر انصاری) و شهباززاده

ترکیب راه آهن: ایگور ننزیچ، ابراهیم کریمی، ایران‌نژاد، فرشاد فرجی، عبدی(سیدحسین کریمی)، سیامک کوهنورد، سباستین(رمضانیان)، میلاد محمدی، مهرداد محمدی، حمیدرضا دیوسالار و امین منوچهری(برجلو)

دقیقه 12 بهادر عبدی موفق شد روی فرار مهداد محمدی دروازه رحمتی را به زیبایی باز کند تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

دقیقه 22 خطای عمران‌زاده روی محمدی داور را متقاعد کرد برای راه‌آهن اعلام پنالتی کند که سباستین پشت توپ ایستاد و برخلاف حرکت رحمتی دروازه استقلال را برای دومین بار باز کرد.

دقیقه 37 روی حرکت شهباززاده و خطای سنگربان راه‌آهن استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که امید ابراهیمی موفق شد این ضربه را به گل بدل کند تا نتیجه 2 بر یک شود و مظلومی امیدوار به بازگشت تیمش باشد.

دقیقه 45 ایگور ننزیچ سنگربان راه‌آهن حرکت غیر ورزشی عجیبی را در محوطه جریمه روی میثم مجیدی بازیکن استقلال انجام داد که داور بازی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید و ننزیچ را هم اخراج کرد تا امید ابراهیمی برای بار دوم هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشد.

نیمه دوم هم با گلزنی مجدد راه‌آهنی‌ها آغاز شد و دقیقه 52 فرشاد فرجی بازیکن گمنام زردها موفق شد برای سومین بار رحمتی را مقهور کند تا راه‌آهن 3 بر 2 پیش بیفتد.

دقیقه 53 آرش برهانی اجازه نداد کام راه‌آهنی‌ها شیرین بماند و با گلی که به ثمر رساند بار دیگر بازی را به تساوی کشید تا دقایقی بعد از زمین مسابقه هم خارج شود.

استقلال با این نتیجه 16 امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول بماند. راه‌آهن هم با 6 امتیازی شد تا جایگاه دوازدهم را در اختیار داشته باشد.

برنامه بازی‌های باقی‌مانده هفته هفتم به این شرح است:

شنبه 4 مهر

نفت‌تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 17:20

گسترش‌فولاد تبریز- استقلال‌اهواز، ساعت 17:30


انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان