۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین از خبر سلامتی زائران قزوینی بیت الله الحرام تا حضور یگان نمونه نیروی زمینی در رژه نیروهای مسلح
کد خبر: ۱۰۶۸۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از خبر سلامتی زائران قزوینی بیت الله الحرام تا حضور یگان نمونه نیروی زمینی در رژه نیروهای مسلح

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از خبر سلامتی زائران قزوینی بیت الله الحرام تا حضور یگان نمونه نیروی زمینی در رژه نیروهای مسلح
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.


آل سعود کفایت لازم را برای اداره کعبه ندارد


امام جمعه موقت قزوین با اشاره به حادثه روز گذشته منا در مکه که به کشته و زخمی شدن هزاران تن از حجاج منجر شد، گفت: رژیم آل سعود از کفایت و شایستگی لازم برای اداره کعبه برخوردار نیست.



اعطای تسهیلات بلاعوض به کشاورزان


معاون آب و خاک جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سازمان جهاد کشاورزی در جهت توسعه سامانه‌های نوین آبیاری به واجدین شرایط تسهیلات یارانه‌ای اعطا می‌کند.



عربستان لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد/ سعودی‌ها باید اداره حرمین را به سران کشورهای اسلامی واگذار کنند


نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: اگر سران عربستان توان اداره حرمین شریفین را ندارند باید این موضوع از آنها سلب شود و سران کشورهای اسلامی باید پیگیر این قضیه باشند.



زائران استان قزوین تا این لحظه جزء کشته شدگان حادثه منا نیستند


مسئول روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین گفت: زائران استان قزوین تا این لحظه جزء کشته شدگان حادثه منا نیستند.



کابل‌های برق‌ پل شهیدرجایی به سرقت رفته است/ شهرداری مسئول تامین برق پل شهید رجایی


مسئول روشنایی در مدیریت برق شمال قزوین ابراز کرد: شهرداری مسئول تامین برق پل شهید رجایی بوده است ولی به دلیل سرقت کابل‌های این پل، همچنان فاقد روشنایی است.



نگهداری پول و اشیاء قیمتی در منزل، احتمال سرقت را افزایش می‌دهد/ لزوم استفاده از دوربین مدار بسته در مکان‌های قابل نفوذ آپارتمان


رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قزوین ابراز کرد: نگهداری پول و اشیاء قیمتی در منزل، احتمال سرقت را افزایش می‌دهد و باید این اشیا را در صندوق امانات بانک نگهداری کرد.



هنر مهمترین ابزار تاثیرگذاری و انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی/ فیلم محمدرسول الله یک اثر ارزشمند در تاریخ سینمای ایران است


مدیر انجمن سینمای جوانان استان قزوین با ارزشمند توصیف کردن فیلم محمد رسول الله گفت: در هنر سینما مفاهیم فرهنگی به راحتی قابل ترجمه و انتقال است و فیلم بی واسطه می‌تواند با حضور در جاهای مختلف به عرضه مفهوم خود بپردازد.



ناکارآمدی اهرم نظامی علیه ایران در 8 سال دفاع مقدس به دنیا ثابت شد/ ما از 21 کشور جهان اسیر گرفته بودیم


برادر شهیدان کبیری با بیان اینکه ما در 8 سال دفاع مقدس از 21 کشور جهان اسیر گرفته بودیم گفت: استکبار جهانی با ابن جنگ دریافت اهرم نظامی هیچ کارآیی برای زمین گیر کردن ایران ندارد زیرا ما با مقاومت خود این موضوع را به آنها ثابت کردیم.



عطاری‌ها اجازه فروش هیچ‌گونه محصول دارویی، مکمل و داروهای گیاهی را ندارند/ اماکن و نیروی انتظامی مسئول نظارت هستند


کارشناس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: عطاری‌ها به هیچ عنوان اجازه فروش سموم شیمیایی مثل قرص برنج و متادون را ندارند و فروش این موارد تخلف است؛ اماکن و نیروی انتظامی مسئول نظارت روی این موارد هستند.



ملت ایران در تبعیت از رهبر انقلاب جان خود را هم فدا می‌کند


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در جمع نیروهای مسلح استان ابراز کرد: ملت ایران در تبعیت از رهبر جان خود را هم در طبق اخلاص گذاشته است.



تبعیت محض از ولایت، سیره رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بود


استاندار قزوین در رژه نیروهای مسلح که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: تبعیت محض از امام خمینی(ره) سیره رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بود.



فیلم محمد رسول الله(ص)، فراهنری بی بدیل در تاریخ سینمای ایران


فیلم محمد رسول الله در نوع همه آثاری که طی سالیان اخیر در سینمای ایران با استقبال مخاطبان مواجه و به تبع آن پرفروش شده‌اند، اثری جذاب و سینمایی است که می‌تواند مخاطب را سه ساعت تمام بدون خستگی روی صندلی‌های سینما، خیره به پرده نقره ای میخکوب نگاه دارد.



جسارت اسرائیل به مسجدالاقصی نشانه عصبانیت آنها از ایستادگی جریان مقاومت است


رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین گفت: ایستادگی جریان مقاومت در منطقه است که استکبار جهانی در سوریه و عراق، یمن و حتی فلسطین به اهداف خود دست پیدا نکرده است؛ بنابراین برای نشان دادن عصبانیت خود و انتقام از مسلمانان این اقدام را انجام دادند.



وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تغییر استاندار قزوین ندارد/ استاندار منویات و مشی دولت مبنی بر اعتدال را در استان پیاده کرده است


نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: بر مبنای صحبتی که وزارت کشور داشت این وزارتخانه به صراحت اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای تغییر استاندار قزوین ندارد.



اجرای طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در 220 محله شهری و روستایی استان قزوین


معاون امور فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: در راستای جلوگیری از اعتیاد و کاهش آمار معتادان، 220 محیط در قالب 601 تیم در طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد، تحت پوشش قرار گرفته‌ است.



برگزاری 700 برنامه در سطح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس


جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح قزوین گفت: 700 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود.



حضور یگان نمونه نیروی زمینی در رژه نیروهای مسلح


فرمانده تیپ 116 شهید صفوی نیروی زمینی قزوین ابراز کرد: یگان نمونه پیاده، موتوری و محموله تیپ 116 و لشگر 16 زرهی روز 31 شهریور در رژه شرکت می‌کند.



غول مشکلات در پی جویندگان دانش/ دانشجویان قزوینی از ناملایمات می‌گویند


جامعه دانشگاهی استان قزوین به عنوان جامعه ای رو به رشد، نیازمند توسعه ای منظم و هماهنگ است تا در سایه آن بتوان به رشد علمی لازم و متناسب با نیاز استان دست یافت. به این منظور لازم است تا مسئولین و روسای استانی و نهادهای دانشگاهی در جهت دست یافتن به این هدف از هماهنگی و ارتباط پویاتری برخوردار شوند.



56 هزار نفر در كتابخانه‌هاي استان عضو هستند/ افتتاح كتابخانه تخصصي قزوين‌شناسي


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: 56 هزار نفر عضو كتابخانه‌هاي استان هستند كه به لحاظ تعداد اعضا، پانزدهمين استان كشور هستيم.



تنها 30 درصد از مشکلات کشور مربوط به تحریم‌هاست/ غرب در برجام هیچ‌گونه تعهد قطعی و صددرصدی به ایران نداده است


عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته‌ای با حضور در قزوین گفت: حجم بیشتر مشکلات اقتصادی جامعه ما مربوط به خودمان است؛ در متن برجام فقط تحریم‌های مربوط به مسائل هسته‌ای تعلیق و حتی لغو هم نشده است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان