۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین صدرنشینی برای استقلال زود بود/ بازیکنان با غرور وارد زمین شدند
کد خبر: ۱۰۶۸۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

منصور پورحیدری:

صدرنشینی برای استقلال زود بود/ بازیکنان با غرور وارد زمین شدند

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه رسیدن به صدر جدول برای این تیم زود بوده است، گفت: بازیکنان استقلال در دقایق اول با غرور وارد زمین شدند و بعد از دریافت گل دوم به خودشان آمدند.

صدرنشینی برای استقلال زود بود/ بازیکنان با غرور وارد زمین شدند
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، منصور پورحیدری پس از تساوی سه بر سه استقلال برابر راه‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر، گفت: به اعتقاد من بازیکنان ما با غرور وارد میدان شدند و همین فکر باعث شد تا خیلی زود دو گل بخورند.

وی افزود: البته بازیکنان راه‌آهن نیز تلاش زیادی کردند و من بابت این عملکرد به آنها تبریک می‌گویم. اما بازیکنان استقلال با غرور وارد زمین شدند و پس از دو گلی که دریافت کردند، به خودشان آمدند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم صدر جدول برای ما خیلی زود بود. ما به کسب تجربه نیاز داشتیم تا با تلاش بیشتر به مقام اول برسیم، اما خیلی زود به صدر جدول رسیدیم. ما از غرور بازیکنانمان راضی نیستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان، راه‌آهن را دستکم گرفته بودند؟ گفت: تیم ضعیف وجود ندارد و همه رقبای ما خوب هستند؛ راه‌آهن هم تیم خوبی بود و بازیکنانشان عملکرد مثبتی داشتند، اما ما باید با تلاش و دقت بیشتر وارد زمین می‌شدیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد؟ گفت: ما می‌توانیم قهرمان شویم؛ به شرطی که باید بیشتر کار کنیم.

پورحیدری در خصوص اینکه بازیکنان خارجی استقلال پس از تعطیلات آیا سر وقت به تمرینات باز خواهند گشت یا خیر؟ اظهار داشت: برنامه کاری و بلیت این بازیکنان تهیه شده و آنها سر وقت به تمرینات باز خواهند گشت. پروپئیچ با وجود اینکه پدر شده، اما از وقتی که به ایران آمده، به کشورش بازنگشته است. او و کرار به مرخصی‌های چهار روزه خواهند رفت.

وی درباره تعطیلات لیگ اظهار داشت: ما هفته اول از سه‌شنبه بعدازظهر دور جدید تمریناتمان را شروع خواهیم کرد و در تلاش هستیم تا در هفته دوم اردویی را برگزار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا مشخص شده که استقلال در کجا اردو برگزار خواهد کرد یا خیر؟ گفت: باید با مدیریت تیم صحبت شود زیرا هزینه‌ها سنگین است و باید با برنامه از این زمان استقلال کنیم.

پورحیدری ضمن اشاره به برنامه‌ریزی فشرده لیگ اظهار داشت: جا دارد که من بابت این برنامه‌ریزی از سازمان لیگ گله کنم، زیرا من درخواست کردم تا مسابقه امروز، فردا یعنی (شنبه) برگزار شود زیرا ما تنها چهار روز پیش به میدان رفتیم. سازمان لیگ به من گفت که این مساله امکانپذیر نیست اما شاهد این هستیم که فردا نیز چند مسابقه برگزار خواهد شد. به نظر من در این زمینه کم لطفی صورت گرفته است زیرا ما همه جوره با سایر تیم‌های ملی همکاری کرده‌ایم. اما اینکه چرا به درخواستمان پاسخ منفی داده است را نمی‌دانم.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان