۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هدف ما ایجاد شهرستانی آری از آلودگی است
کد خبر: ۱۰۶۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندهی انتظامی شهرستان آوج:

هدف ما ایجاد شهرستانی آری از آلودگی است

رضایی: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم شهرستانی آری از آلودگی داشته باشیم.

هدف ما ایجاد شهرستانی آری از آلودگی است
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، فرهاد رضایی با اعلام اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط نیروی نتظامی شهرستان آوج بیان کرد:در بحث معرفی افراد مجرم به مراجع انتظامی مردم می توانند نقش عمده ای ایفا کنند و اینکار به دو صورت حضوری و غیر حضوری در تماس با 110انجام می گیرد.
وی در ادامه افزود:تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم شهرستانی پاک و آری از آلودگی داشته باشیم تا دیگر زمینه بروز مفاسد اخلاقی و اجتماعی را در سطح شهرستان شاهد نباشیم.
رضایی با تاکید بر اینکه کمک و همیاری مردم می تواند موثر باشد گفت: بدون تعامل دو جانبه نمی توان کاتری از پیش برد در این راستا پلیس نیروی انتظامی در مقابل مردم نیست بلکه همراه آن ها در تامین امنیت است.
فرماندهی انتظامی شهرستان آوج تصریح کرد: تامین سلامت روانی جامعه و ایجاد بستر مناسب برای مردم از وظایف نیروی انتظامی است که نسبت به آن اهتمام ویژه دارد بدین صورت که حوزه فعالیت خود را در کل شهرستان دیده ایم و دورترین روستا را نیز مربط به خودمان می دانیم.
فرهاد رضایی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور برخوزد با متخلفین و افراد قانون گریز توسط مسئولین و مراجع قضایی با افراد برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان