۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جزینی; بنا برای بازگشت به کشتی فرنگی اختیار تام می‌خواهد
کد خبر: ۱۰۵۹۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

او گفت اگر با برنامه‌هایم موافقت کنند، برمی‌گردم

جزینی; بنا برای بازگشت به کشتی فرنگی اختیار تام می‌خواهد

مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی از اعلام موافقت مشروط بنا برای بازگشت به این تیم خبر داد.

 جزینی; بنا برای بازگشت به کشتی فرنگی اختیار تام می‌خواهد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، رسول جزینی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود از اعلام موافقت محمد بنا برای بازگشت به تیم ملی کشتی فرنگی خبر داد و یادآور شد بنا حضور در کشتی فرنگی را منوط به موافقت با برنامه‌هایش کرده است. متن این مطلب به شرح زیر است:

«محمد بنا گفت: من سرباز وطنم هستم و عاشق مردم کشورم و به اهتزاز در اومدن پرچم کشورم و آماده حضور در تیم ملی با جان و دل ولی المپیک عرصه سختیه و وقت خیلی تنگه و برنامه مفصلی هم برای اون دارم. برنامه‌ها و شرایط را برای آماده‌سازی تیم ملی تا المپیک به فدراسیون و وزارت ورزش ارائه می‌کنم، اگر موافقت کردن من نوکر و خدمتگزار وطنم هستم به عنوان سرمربی تیم ملی و در غیر این صورت هم بنده خدمتگزار وطنم هستم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی.

سلام دوستان. چند وقتی بود ترجیح دادم سکوت کنم. از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که با بنده تماس گرفتن و نتونستم در خصوص کشتی باهاشون صحبت کنم عذرخواهی می‌کنم ولی می‌خوام چند تا نکته را باهاتون در میان بزارم که خالی از لطف نیست.

1. مطمئنا بعد از اتفاقاتی که در کشتی فرنگی در آمریکا افتاد و ما نتوانستیم با افرادی که در لندن سه بار سرود جمهوری اسلامی را طنین‌انداز کردن، تو امریکا حماسه‌سازی کنیم، بهترین تصمیم دعوت از محمد بنا بود ولی یادمان باشه محمد بنا همون مرد افسانه‌ای است که شاگردانش هفتاد و پنج درصد طلا‌های کاروان چند صد نفره کشورمونو گرفتن و هیچ وقت به فکر منافع شخصیش نبود، اون هیچ وقت حرفی از مادیات نزد با وجود همه افتخاراتش ولی دوستان حق به محمد بنا بدید که اختیار تام بخواد برای افتخار آفرینی، اون واقعا خاصه و قلبش برای افتخار آفرینی برا کشورش می‌تپه و با همه وجودش کشتی فرنگی را حس می‌کنه.

2. بعد از جلسه شورای فنی دیروز بنده با ایشون صحبت کردم، با وجود ادبیات خاص مصوبات که در صورت نیاز جای بحث دارد، محمد بنا گفت: من سرباز وطنم هستم و عاشق مردم کشورم و به اهتزاز در اومدن پرچم کشورم و آماده حضور در تیم ملی با جان ودل ولی المپیک عرصه سختیه و وقت خیلی تنگه و برنامه مفصلی هم برای اون دارم برنامه‌ها و شرایط را برای آماده‌سازی تیم ملی تا المپیک به فدراسیون و وزارت ورزش ارائه می‌کنم اگر موافقت کردن من نوکر و خدمتگزار وطنم هستم به عنوان سرمربی تیم ملی و در غیر این صورت هم بنده خدمتگزار وطنم هستم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی.

3. دوستان محمد بنا به عنوان پرافتخارترین سرمربی ورزش کشورمان در طول تاریخ ارزش اونو داره که حداقل مثل یه مربی خارجی که افتخارش دو تا شکست و یک تساوی تو جام جهانی هست برخورد بشه و توقع زیادی نیست البته نه مباحث مادی بلکه مسایل معنوی و اختیارات منظورم، امیدوارم با یه تعامل سازنده و همدلی بین فدراسیون و محمد بنا که مطمئنا همین اتفاق هم خواهد افتاد شاهد روزهای پر افتخار و زیبایی برای کشورمون باشیم، یاعلی.
رسول جزینی»




انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان