۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین به نیویورک رسیدم ولی قلبم با خانواده قربانیان حادثه منا است
کد خبر: ۱۰۵۸۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حسن روحانی:

به نیویورک رسیدم ولی قلبم با خانواده قربانیان حادثه منا است

رئیس‌جمهور ایران که برای شرکت در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک رفته‌است، می‌گوید که قلبش با قربانیان حادثه دلخراش منا و خانواده آنان است.

 به نیویورک رسیدم ولی قلبم با خانواده قربانیان حادثه منا است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، در یک صفحه توئیتری که منتسب به «حسن  روحانی» رئیس‌جمهور ایران است، در خصوص رسیدن وی به نیویورک و فاجعه دلخراش صحرای منا مطالبی آمده است.

در این پست توئیتری آمده است: «تازه در نیویورک فرود آمدم تا در مجمع عمومی ملل متحد شرکت کنم. قلبم با خانواده‌ها و قربانیان حادثه منا است. دولت آماده کمک است.»

روز پنجشنبه در جریان برگزاری مراسم حج در سرزمین منا حضور گسترده حجاج در این منطقه حادثه آفرین شد و صدها نفر کشته و زخمی شدند.

سازمان حج و زیارت ایران اعلام کرده که شمار کشته‌شده‌ها از 1300 نفر گذشت و بیش از 2000 نفر زخمی شده‌اند؛ این در حالی است که سازمان دفاع شهری عربستان شمار کشته‌ها را تا کنون 717 کشته اعلام کرده است.

به گفته سازمان حج و زیارت ایران جان باختن 131 نفر از حجاج ایرانی تأیید شده و بیش از 60 نفر هم زخمی شده‌اند که دولت عربستان در انتقال زخمی‌ها به بیمارستان تعلل می‌کند.




انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

مجید / ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

آقای رئیس جمهور هر کس دیگری بود تمام برنامه هایش را تعطیل می کرد و به کشور باز می گشت باید جهانیان عمق فاجعه را در ک می کرد متاسفانه شما حوب عمل نکردید
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان