۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استان قزوین ۱۵ درصد تخم مرغ کشور را تامین می کند
کد خبر: ۱۰۵۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عجم:

استان قزوین ۱۵ درصد تخم مرغ کشور را تامین می کند

عجم:استان قزوین ۱۵ درصد تخم مرغ کشور را تامین می کند و نیاز هست در این بخش سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد تا زمینه امنیت غذایی و اشتعال فراهم شود .

 استان قزوین ۱۵ درصد تخم مرغ کشور را تامین می کند
به گزارش صبح قزوین، در پنجمین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور احمد عجم استاندار قزوین و مسولین شهرستان آبیک، ازسالن ورزشی چند منظوره روستای قشلاق و واحد مرغداری تخمگذار شرکت سیمین تاج بهره برداری شد.
سالن ورزشی چند منظوره روستای قشلاق یک هزار و 400 مترمربع مساحت دارد و برای ساخت آن 455 میلیون تومان هزینه شده است.
در مراسم افتتاح این پروژه استاندار قزوین ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: ارائه خدمات دولت از سوی مسئولان به مردم وظیفه اعتقادی و قانونی آنها است.
وی با اشاره به احداث سالن ورزشی چند منظوره روستای قشلاق افزود: جوانان با حضور در این سالن علاوه بر پرورش روح آزادگی، موجبات تقویت معنویت و جسم وجان خود را فراهم می کنند .
عجم عنوان کرد: با احداث سالن های ورزشی در روستاهای و مناطق دور افتاده استان، می توانیم در جهت کشف استعدادهای جوانان در رمینه ورزشی گام برداریم .
استاندار قزوین ابراز کرد: با توجه به آشنایی مدیر ورزش و جوانان استان با نیاز های جوانان و اجرای طرحهای خوبی که در استان صورت گرفته به شکوفایی استعدادها در استان کمک می کند .
وی در بهره برداری از واحد تخم گذار سیمین تاج اضافه کرد: استان قزوین 15 درصد تخم مرغ کشور را تامین می کند و نیاز است در این بخش سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد تا زمینه امنیت غذایی و اشتعال فراهم شود .
عجم اداامه داد: جایگاه کشاورزی آبیک در سطح کشور، جایگاه ویژه ای است و سالانه تولیدات زیادی در شهرستان آبیک شاهد هستیم و می توان آبیک را با شهرهای موفق در زمینه کشاورزی مقایسه کرد.
فرماندار آبیک در این مراسم گفت: همزمان با هفته دولت 54 پروژه در مناطق شهرستان آبیک به بهره برداری می رسد و 63 میلیارد ریال برای این طرحها هزینه شده است .
وی همچنین اضافه کرد : پیگیری های لازم برای شهر شدن قشلاق انجام شده و به زودی این امر محقق می شود.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان