۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین امروز مسئله فرهنگ باید در اولویت برنامه‌های مسئولین قرار بگیرد
کد خبر: ۱۰۴۶۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه:

امروز مسئله فرهنگ باید در اولویت برنامه‌های مسئولین قرار بگیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز مسئله فرهنگ در جامعه اسلامی بیش از دیگر مسائل باید اولویت همه امور قرار بگیرد و به خصوص مسئولین نباید اجازه دهند فرهنگ منحط غرب در کشور ما رسوخ پیدا کند.

امروز مسئله فرهنگ باید در اولویت برنامه‌های مسئولین قرار بگیرد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ظهر امروز(چهارشنبه) در یادواره شهدای روحانیت در حسینیه شهید مطهری سپاه استان اظهار کرد: زمانی که جنگ هشت ساله علیه ملت ایران از سوی صدام تحمیل شد همه اقشار مختلف از روحانیت گرفته تا دانش آموز، دانشجو و اقشار مختلف در جبهه‌ها حضور پیدا کردند زیرا ملت ایران رفتن به جبهه را برای خود یک تکلیف می‌دانستند.
وی در ادامه افزود: آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق با همکاری کشورهای دنیا در شرایطی آغاز شد که ملت ایران با تمام وجود چه در پشت جبهه‌ها و چه در خطوط مقدم جبهه جانفشانی‌ها و فداکاری‌های زیادی را از خود به نشان دادند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رزمندگان دلاور و شجاع ما در هر عملیات با روحیه بالا و مثال زدنی خود را برای عملیات و شهادت آماده می‌کردند و به یقین رمز پیروزی رزمندگان ما تکیه بر ایمان، تقوا و همچنین توسل به ائمه معصومین وگوش به فرمان رهبری بود.
وی تصریح کرد: در جبهه‌های حق علیه باطل روحیه بالا برای پیروزی بین رزمندگان مشهود بود که خوشبختانه این امر در جبهه‌ها باهمت و تلاش فرماندهان و رزمندگان ما حاصل می‌شد.
این مسئول با اشاره به حضور موثر روحانیون در دفاع مقدس بیان داشت: حضور روحانیون در دوران 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌ها نشان دهنده این است که روحانیت هیچگاه از مردم جدا نبوده و در تمام عرصه‌های تبلیغی وسازندگی نقشی مهم و تاثیرگزاری داشتند.
استان قزوین دارای 107 شهید روحانی است
وی ادامه داد: حضور 4500 شهید روحانیت در کشور و همچنین بیش از 107 شهید روحانیت در این استان ولایتمدار قزوین خود گواه این است که روحانیت امروز نه تنها در دوران دفاع مقدس حضوری اثرگذاری داشته، بلکه در تمام بخش‌های مختلف این نظام مشغول به خدمت بوده است.
سعیدی عنوان داشت: امروز به برکت این شهدای ارزشمند، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدا و رهبری مقتدر این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با اقتدار در دنیا مطرح است که باید شکر گزار این مسئله باشیم.
وی با اشاره به حفظ و هوشیاری ملت ایران در برابر تهدیدهای دشمنان بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه ما را تهدید می‌کنند اما خوشبختانه با همه تهدیدات باز هم این ملت ایران همیشه پشتیبان روحانیت، رهبری و این نظام برآمده از خون شهدا هستند.
سعیدی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری گفت: در اسفند سال جاری دو انتخابات مهم در سراسر کشور برگزار خواهد شد که باید ضمن شرکت باشکوه در این انتخابات افراد صالح را برای حضور در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب نماییم.
وی در ادامه اذعان کرد: امروز مسئله فرهنگ در جامعه اسلامی بیش از دیگر مسائل باید اولویت همه امور قرار بگیرد و به خصوص مسئولین نباید اجازه دهند فرهنگ منحط غرب در کشور ما رسوخ پیدا کند.
این مسئول در پایان ابراز کرد: موضوع فرهنگ از چنان اهمیتی در کشور ما برخوردار است که حتی رهبری معظم انقلاب بارها بر اهمیت مسئله تاکید فراوانی داشته اند که باید با برنامه ریزی دقیق مانع نفوذ فرهنگی در کشور شویم.
سپس یکی از رزمندگان طلاب در دوران دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از آن دوران حماسه پرداخت.
در پایان این مراسم نیز از 5 نفر از طلاب رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان