۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی جهانی است
کد خبر: ۱۰۴۵۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بیانیه گرامیداشت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی جهانی است

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید شده است: دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی، از پیچیده ترین عرصه رقابت های جهانی به شمار می‌رود.

دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی جهانی است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
رزمندگان اسلام با توکل به خدا و توسل به اهل بیت، در کارزاری وارد شدند که جز لطف و هدایت الهی نمی توانست آنان را به پیروزی نزدیک کند و این تحوّل باطنی بود که آن ها را به «انسانیت» و «خویشتن خویش» رهنمون ساخت.
در ادامه این بیانیه آمده است: فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی ناچیز به مصاف کسانی رفتند که از ماشین جنگی ابر قدرت‌ها برخوردار بودند.
از این رو دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی، از پیچیده ترین عرصه رقابت های جهانی به شمار می‌رود.
امروز انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به نسل‌های آینده ضرورتی انکارناپذیر، کارآمد و بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با گراميداشت ياد و خاطره امام عظیم الشان، رشادت‌ها و دلاورمردي‌هاي همه شهيدان والامقام، رزمندگان و ايثارگران 8 سال دفاع مقدس را ارج نهاده و مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ايام غرور آفرين به همه هم استانی های گرامی ابراز داشته و از خداوند متعال، سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو منويات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالي)مسئلت می‌نماید.
انتهای پیام/2002


منبع: روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان