۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تکنولوژی‌های روز نباید به ابزاری برای از بین بردن هویت ایرانی- اسلامی تبدیل شود
کد خبر: ۱۰۳۸۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

تکنولوژی‌های روز نباید به ابزاری برای از بین بردن هویت ایرانی- اسلامی تبدیل شود

فرماندار شهرستان البرز گفت: تا زمانی که فرهنگ و چگونگی استفاده از تکنولوژی مطابق با شئونات جامعه اسلامی وجود نداشته باشد،تکنولوژی جدید مخرب ترین ابزار برای از بین بردن هویت جامعه ایرانی- اسلامی خواهد بود.

 تکنولوژی‌های روز نباید به ابزاری برای از بین بردن هویت ایرانی- اسلامی تبدیل شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، نشست هم اندیشی بسیج اقشار شهرستان البرز پیش از ظهر امروز( سه شنبه) با حضور فرماندار این شهرستان به مناسبت آغازهفته دفاع مقدس با موضوع آسیب‌های ماهواره و شبکه های اجتماعی برگزار شد.
در این نشست غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز گفت: مجمع عالی بسیج اقشار ظرفیت بسیار مناسبی برای هم اندیشی و شناسایی مشکلات جامعه در زمینه آسیب‌های ورود تکنولوژی های جدید است.
وی در ادامه افزود: باید دقت کرد بخشی از تهدیدی که از سوی شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده بدلیل این است که فرهنگ استفاده از تکنولوژی‌های نو را از پیش نیاموخته‌ایم و سرعت ورود آنها بسیار بالاست.
وی ادامه داد: فضای مجازی " مجازی " است اما آثار مخرب آن در دنیای واقعی نمود پیدا می‌کند.
رئیس مجمع عالی بسیج اقشار شهرستان اذعان کرد: ماهواره تکنولوژی و ابزاری است که برای بشر و در راستای تکامل علمی او اختراع شده است اما تا زمانی که فرهنگ و چگونگی استفاده از آن مطابق با شئونات جامعه اسلامی وجود نداشته باشد مخرب ترین ابزار برای از بین بردن هویت جامعه ایرانی _ اسلامی است.
حسن پور در پایان اظهار کرد: مسئله مهم این است که متاسفانه ورود شبکه‌های اجتماعی و دجالواره ذائقه اجتماع را تغییر داده و به فرهنگ اسلامی ما سایه افکنده است که باید تجدیدنظری در این خصوص صورت گیرد.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان