۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تولید علم اولین قدم برای پیشرفت کشور است
کد خبر: ۱۰۳۷۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رييس انجمن فازي ايران:

تولید علم اولین قدم برای پیشرفت کشور است

برزویی: نباید فراموش کنیم که تغییر دیدگاه از انتقال علم به تولید علم اولین قدم پشرفت است و باید پس از تولید علم آن را ارزشگذاری کرده و به اصطلاح به ریال تبدیل کنیم.

تولید علم اولین قدم برای پیشرفت کشور است
به گزارش صبح قزوین، دكتر رجبعلی برزويي، رييس انجمن فازي ايران در سیزدهمین کنفرانس سیستم های فازی ایران که در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با حضور میهمانان و کارشناسان داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار داشت: تغییر دیدگاه از انتقال علم به تولید علم اولین قدم برای پیشرفت کشور است.
  وی از فعالیت های گسترده ایران در حوزه فازی در سال های اخیر خبر داد و خاطر نشان کرد: از برنامه هاي انجمن فازي ايران براي عملياتي كردن اين نظريه تشكيل پنج كمیسيون تخصصي برای برگزاري مسابقات دانشجويي، تقدير از رساله ها و پايان نامه هاي برتر در حوزه ی نظريه ی سيستم هاي فازي و حمايت در جهت كاربردي شدن آن و هم چنين برگزاري كارگاه هاي تخصصي براي بنگاه هاي اقتصادي و صنعت از سال آینده است.
  برزویی در ادامه تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که تغییر دیدگاه از انتقال علم به تولید علم اولین قدم است و ما باید پس از تولید علم آن را ارزشگذاری کنیم و به اصطلاح به ریال تبدیل کنیم.
  رئيس انجمن فازي ايران در پایان یاد آور شد: در بين بيش از 1200 مقاله ارسالي براي شركت در سيزدهمين كنفرانس بين المللي سيستم هاي فازي ايران 350 مقاله توسط هيات علمي برگزار كننده اين كنفرانس، پذيرفته شده است كه 200 مقاله به صورت سخنراني و مابقي به صورت پوستر ارايه مي شود.
  در ادامه کنفرانس در روز سه شنبه پروفسور هگن (Martin Thomas Hagan) از اساتید دانشگاه Oklahoma آمریکا، دکتر هاشمی گلپایگانی، دکتر دانشگر، دکتر اسلامی و دکتر بدیع به سخنرانی علمی در زمینه ی سیستم های فازی پرداختند.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان