۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فعالیت ۱۲۲ نفر در غالب گرو ههای جهادی در شهرستان آوج
کد خبر: ۱۰۳۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج:

فعالیت ۱۲۲ نفر در غالب گرو ههای جهادی در شهرستان آوج

حاج نصیری: ۱۲۲ نفر از جهادگران در اردوهای جهادی این شهرستان در دو ماه خرداد و تیر سال جاری حضور داشته اند.

فعالیت ۱۲۲ نفر در غالب گرو ههای جهادی در شهرستان آوج
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، علی حاج نصیری با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان آوج بیان کرد:شروع طرح های جهادی از خرداد ماه سال جاری با حضور 55 نفر از طلاب حوزه علمیه قزوین در بخش آبگرم انجام گرفت .
وی ساخت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر آبگرم با اعتبار بالغ بر 15 میلیون تومان را از فعالیت های انجام شده توسط این گروه جهادی ذکر کرد و اظهار داشت: ساخت یک باب منزل و خانه عالم در روستاهای خسرو آباد و سیراب از دیگر اقدامات طلاب حوزه علمیه قزوین در در شهرستان آوج بود که با موفقیت به پایان رسید.
حاج نصیری از اردوهای جهادی فرصتی برای محرومیت زدایی یاد کرد و افزود: هر چه قدرر این طرح ها در کشورمان بیشتر به انجام برسد شاهد رفع مشکلات در مناطق کمتر توسعه بویژه روستاها خواهیم بود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناجیه حضرت اوالفضل(ع) شهرستان آوج عنوان کرد: دومین دوره اردوی جهادی از تاریخ 25 خرداد ماه با حضور 42 نفر از جهادگران بسیج دانشجویی استان قزوین در روستای شاخدار بخش آبگرم برگزار گردید که در آن خواهران و برادران بسیجی حضور داشتند.
علی حاج نصیری خاطر نشان کرد: خواهران بسیجی در دورمین دوره اقدام به برگزاری مسابقات مقاله نویسی ، نشریه دیواری نقاشی ، احکام و پخت غذا کردند که به دنبال آن از نفرات برتر با اهداء لوح و جوایزی تقدیر بعمل آوردند.
وی با اشاره به اینکه 30 نفر از برادران در روستای شاخدار اقدام به تعمیر و مرمت حسینیه این روستا کرده بودند گفت: رنگ آمیزی حسینیه و مدرسه از دیگر اقدامات گروه جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین بود که به مدت 10 روز به انجام رسید.
حاج نصیری ادامه داد: سوم گروه جهادی نیز متشکل از 20 نفر خواهر بود که در روستاهای کلنجین ، تو آباد و گل زمین به منظور کار فرهنگی ، عقیدتی و دینی حضور پیدا کرده بودند که به طور متوسط در این روستاها 7 الی 8 روز فعالیت این گروه یه طول انجامید.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان