۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دفاع مقدس برای همیشه فراموش نشدنی و در تاریخ ماندگار است
کد خبر: ۱۰۳۵۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه علمیه قزوین:

دفاع مقدس برای همیشه فراموش نشدنی و در تاریخ ماندگار است

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت:امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از اقتدار بالایی در دنیا برخوردار است و این شرایط به واسطه خون پاک و پربرکت شهداست که باید قدردان آن باشیم.

دفاع مقدس برای همیشه فراموش نشدنی و در تاریخ ماندگار است
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی، مدیر حوزه علمیه قزوین به مناسبت فرار رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار وفراموش نشدنی است.
وی در ادامه افزود: هفته دفاع مقدس یادآور عزت وشجاعت دلاورمردان عرصه نبرد در جبهه‌های حق علیه باطل بود که این رزمندگان با ایمان به خدا و توسل به ائمه و تبعیت از فرمان حضرت امام خمینی (ره) در آن دوران حماسه و ایثار، اجازه ندادند که این خاک مقدس در تصرف دشمن بعث قرار گیرد.
ابراهیمی تصریح کرد: رزمندگان ما در 8 سال جنگ تحمیلی که صدام و حزب بعث بر این ملت شجاع تحمیل کردند در جبهه‌های جنگ از خود حماسه‌ای بزرگ و فراموش نشدنی خلق کردند.
وی ادامه داد: هدف صدام و ایادی استکبارجهانی این بود نظام مقدس جمهوری اسلامی در تصرف آنها باشد اما با همه کمک‌های تسلیحاتی کشورهای غربی جز شکست چیزی عاید آنها نشد.
مدیر حوزه علمیه قزوین اذعان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از اقتدار بالایی در دنیا برخوردار است و این شرایط به واسطه خون پاک و پربرکت شهداست که باید قدردان آن باشیم.
وی به برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و بیان داشت: باید در این هفته رشادت‌ها و خاطرات رزمندگان برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان تبیین شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان